Hotel Westin Los Angeles Airport ****

Hotel Westin Los Angeles Airport
Westin Los Angeles Airport
8,3

30 reviews over Hotel Westin Los Angeles Airport in het Nederlands

Ideaal na een lange reis

Nschie, 31-8-2011

Het hotel is erg dichtbij de airport (LAX). Na een lange reis hier aankomen is geweldig. De bedden zijn superieur en er ligt in de kamer zelfs een folder met de prijzen van het linnengoed, mocht je het willen kopen. De kamers met uitzicht op de landingsbaan zijn geweldig! Iedere 3 minuten een vliegtuig voor je raam langs (je hoort ze niet).

Het eten in het restaurant van het hotel is goed, maar voor Nederlandse begrippen is de prijs wat aan de hoge kant. Er is een kleine starbucks aanwezig in het hotel, in de straat is een mc donalds waar wij zijn gaan ontbijten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Zakelijk Hotel

Ruud, 15-8-2011

Dit hotel is goed als beginpunt voor Los Angeles.

Ligt zeer dichtbij het vliegveld en er rijden transfers van en naar het vliegveld.

De kamers waren schoon en netjes en er was een zwembad aanwezig.

Toch raad ik dit hotel niet aan als je meerdere dagen in Los Angeles bent.

Er was weinig info voor toeristen.

Wat erg duur is het parkeren en internet.

Parkeren kost 22,50 dollar per dag exclusief tax.

Internet kost 13,95 per dag ex.

Het vreemde is dat een niet gast van het hotel die hier zijn auto minimaal 3 dagen parkeert maar 16 dollar per dag hoefde te betalen.

Gereisd met partner in juli 2011

Goed als tussenstop.

RMJR, 7-7-2011

Wij zijn hier in april vorig jaar een drietal nachten geweest.

Eerst na de vlucht naar Los Angeles twee nachten omdat we op zaterdag aankwamen en pas maandag de camper konden halen.

We hebben voor de zondag een auto gehuurd en hiermee hebben we Hollywood en Beverly Hills verkend.

Na het terugbrengen van de camper zijn we naar Hawaii gevlogen.

Tussen de vlucht naar Los Angeles van Hawaii en de vlucht naar Amsterdam hebben we hier weer een nacht doorgebracht.

Wij hebben een keer in het hotel ontbeten maar verder altijd bij de Subway of een van de andere restaurants in de buurt gegeten.

De shuttle van LAX en terug is echt super!

Het hotel is erg soepel met aankomst en vertrektijden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Geweldig hotel

Ralph, 11-5-2011

Een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel. Het is vlakbij het vliegveld en op goede afstand van Hollywood, Venice Beach etc.
Gereisd met partner in april 2011

Zoals Westin betaamt; prima

jtmdiepenmaat, 15-1-2011

T.o.v. Airport, helemaal prima, tranfer van hotel. Wil je downtown bekijken is het heel ver. De local bus brengt je voor 5 dollar naar het strand, maar niet Venice, das weer de hele andere kant op. Kortom, prima uitvalsbasis, zoals wij, om de volgende dag terug naar huis te vliegen.
Gereisd met partner in november 2010

Mooi hotel als basis om Los Angeles te ontdekken.

Roy, 6-1-2011

Mooi, groot en schoon hotel. Ideaal als uitvalsbasis om LA te ontdekken. Ligt tegen het vliegveld aan, maar geluidsoverlast zal het niet geven. Je zit snel op de freeway en vanuit daar kun je eenvoudig overal heen.

De kamers waren ruim en schoon. Er zit een daily grill bij het restaurant waar je goed kan eten.

Gereisd met vrienden in januari 2011

mooi hotel!

margo, 4-1-2011

Dit hotel ligt vlak bij het vliegveld dus na een lange reis ben je snel op je bestemming. Het is een erg mooi hotel,de kamers zijn zeer ruim en worden elke dag netjes schoongemaakt.

Het hotel verzorgd zelf geen ontbijt maar en is een daily grill in het restaurant wat het ontbijt en diner verzorgd.

Het is ongeveer een half uurtje rijden voordat je in het centrum van L.A. bent.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Lekker bedje

Jeroen77, 3-1-2011

Groot en druk hotel, goed gelegen t.o.v. LAX, slecht t.o.v. alle toeristische attracties. Er is niets in de buurt, maar waar is dat wel in LA. Gebruikt als airport hotel was het zeer comfortabel. Lekkere bedden en een goede shuttle service.
Gereisd met partner in mei 2008

Prima hotel!

Michelle, 8-10-2010

In eerste instantie (voor aankomst) was ik niet helemaal enthousiast omdat het hotel direct naast het vliegveld ligt.

Het hotel heeft een prima sfeer, best luxe ook.

We hadden een kamer waarbij we de vliegtuigen konden zien dalen. Erg mooi en je hoorde er niets van.

Super hotel!

Gereisd met partner in september 2010

Fijn hotel!

daphne, 16-9-2010

Het hotel ligt inderdaad wat afgelegen (bij het vliegveld) maar wij vonden het een prima start en einde van onze rondreis in de US. De kamers zijn fijn en er is een prima sportschool (met sauna). Pareren is duur (22 euro). Met de auto ben je in een kwartier bij leuke restaurants - onder meer in Venice Beach.
Gereisd met partner in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Westin Los Angeles Airport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westin Los Angeles Airport in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westin Los Angeles Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Westin Los Angeles Airport scoort een 8.3 uit 10 op basis van 30 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: