Hotel Vagabond Inn Executive Hollywood **

Hotel Vagabond Inn Executive Hollywood
Vagabond Inn Executive Hollywood

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vagabond Inn Executive Hollywood bij:

1 review over Hotel Vagabond Inn Executive Hollywood in het Nederlands

Sla dit hotel over!

Emmy, 1-6-2009

Op zich is het gewoon een doorsnee motel, maar 's nachts komen ineens overal zwervers vandaan en wordt het een enge omgeving. 's Nachts stond er een zwerver erg hard op onze deur te bonzen. Dit 's ochtends direct tegen de receptionist verteld, hij deed er niets aan en haalde zijn schouders op.

Ook werden er opnames gedaan bij ons motel waardoor we ineens onze auto niet op de parking mochten zetten en onze auto op straat moesten zetten en dus moesten betalen! Kortom, slechte service, slechte locatie.

Ik raad je dus af om dit hotel te boeken! Je kan beter een hotel boeken in de wijk waar ook de Universal Studio's liggen, of dicht bij de geweldige stranden van LA.

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vagabond Inn Executive Hollywood in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vagabond Inn Executive Hollywood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vagabond Inn Executive Hollywood scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: