Hotel Sportsmens Lodge ***

8,4

16 reviews over Hotel Sportsmens Lodge in het Nederlands

Waanzinnig gaaf hotel!

Bianca van Dongen, 14-9-2016

Wat n fijn, licht, modern en sfeervol hotel. Goede service, aardige mensen, lekker eten en goed bereikbaar.

Goede douche met krachtige watetstraal in ruime badkamer.

En niet onbelangrijk: heerlijke bedden

1 dingetje.... geen koelkast op de kamer. Dat had t petfect gemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

geweldig hotel

anya, 8-8-2016

Op onze rondreis door Amerika was dit ons eerste hotel. We vonden het een super hotel! Geweldige styling: jaren 70 retro, maar toch helemaal 2016. Een super mooi zwembad waar we goed konden bijkomen van de jetlag. Je kunt bij het zwembad ook eten bestellen aan de bar. Bij aankomst viel het bed waar onze dochter moest slapen erg tegen (er stond een heel slecht opklapbed voor haar klaar). Toen we daarover gingen klagen kregen we direct een andere kamer aangeboden met heerlijke bedden voor ons allemaal. Tegenover het hotel is een grote supermarkt. En een Starbucks. We hebben 1x in het hotel ontbeten. Dat was helaas niet bij de prijs inbegrepen. Maar wel erg goed. Met attente bediening. Een rustig gelegen hotel; wij hebben geen last gehad van eventuele gehorigheid.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

mooi hotel idiaal voor als je op doorreis bent

heer SCHOUPPE, 9-11-2014

centraal gelegen voor uitstappen naar filmstudio's, Hollywood, venice beach, Beverly Hills.

rechtover is grote supermarkt met bakkerij wat ideaal is voor op uitstap mee te nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

fris gemoderniseerd hotel met veel ruimte

roland, 31-8-2014

2 dagen in verbleven in het kader van een rondreis. Zeer ruime kamers met zeer grote bedden. De kamers zien er inmiddels duidelijk moderner uit dan op het fotootje hier. Ik heb een nieuwe foto geupload. Van gehorigheid geheel geen last gehad.

Het zwembad is heel groot!

Geontbijt hebben we bij de Belgische bakker op 400m maar dat was eigenlijk veel te duur. Ook wij zijn 1 dag naar de Universal Studios geweest maar met eigen vervoer - je moest namelijk voor de hotelshuttle al meteen aangeven hoe laat je terug wilde en daar hadden we geen zin in.

Het hotel is goed te bereiken vanaf de snelwegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Op papier ziet het er mooi uit.

Gemma, 28-6-2014

Hotel ziet er prima uit. Kamer is mooi, comfortabele bedden, dicht bij de snelweg, alles aanwezig. op papier prima dus. Tot je op je kamer bent en de peuter van de bovenburen begint te krijsen en de buren op de kamer naast je besluiten dat ze even van elkaar willen genieten. Dit hotel is zo gehorig dat het lijkt alsof deze acties op je eigen kamer plaatsvinden ipv de kamer naast/boven je. Doordat alle kamer aangrenzende deuren hebben, is het verre van prettig om in dit hotel te verblijven. We zijn echt wel wat gewend, verblijven regelmatig in diverse hotels, maar dit was echt niet normaal. Receptie reageerde supervriendelijk: we kregen zelfs een andere kamer. De dag erna was het echter opnieuw prijs met de nieuw buren. Bij thuiskomst bleek men $250 dollar van onze creditcard te hebben afgeschreven: rokersboete: en dat terwijl we niet roken... gelukkig hebben we dit geld wel teruggekregen. Wij raden dit hotel af.
Gereisd met partner in mei 2014

goed hotel

Benny, 28-4-2013

Eerste hotel van onze rondreis door Californie. We hadden in ingecheckt bij een vriendelijke dame. Toen zei de kruier dat we terug moesten gaan naar de receptie. We kregen een andere kamer met balkon met uitzicht op het zwembad. We kregen ook nog ontbijtbonnen voor het hele verblijf. Erg netjes allemaal. We hadden een groot twee persoonsbed en alles was heel schoon. Tweede dag zijn we naar Universal Studios geweest. Vanuit het hotel gaat een gratis Schutlle bus. Savonds hebben we vaak gegeten bij Jerry's. Toen we uitcheckte hoefde we geen parkeerkosten te betalen, weer bij dezelfde vriendelijke mevrouw.
Gereisd met partner in april 2013

Niet fantastisch

Steph, 2-11-2011

Hotel en de kamers zijn verouderd en het zwembad ligt al vanaf half 4 in de schaduw door de vele bomen. De kamer had geen ijskast en de tv was aan vervanging toe. Qua ligging dichtbij hollywood en universal studios. Om naar het centrum en santa monica te gaan, heb je toch wel een auto nodig, ondanks dat de bus vlak voor het hotel stopt (veel overstappen). Eén taxirit kost ongeveer evenveel als een kleine auto huren voor 2 dagen, dus kies voor de auto en rij zelf naar waar je wilt.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Mooi hotel

Guido, 7-1-2011

Kort bij Universal Studios.

Heeft gratis shutle naar Universal Studios

Gereisd met partner in mei 2010

gunstige ligging bij doortocht

Henk, 19-10-2010

Hotel ligt aan drukke boulevard aan nrd.zijde stad (190 kamers) . Gemakkelijk te bereiken. Goede busverbindingen en veel restaurants in omgeving. Receptie werkt snel en efficient. Kamers met weinig uitzicht (enigszins somber) , maar groot en volledig ingericht, mooie badkamer en gratis draadloos internet. Centraal gelegen een groot zwembad.

Parkeren $10/ dag en goed ontbeit $ 13 pp.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Een goede start

AMDR, 4-8-2010

De Sportmen's Lodge was ons eerste hotel tijdens de drieweekse rondreis die wij (2 gezinnen met totaal 4 16+ pubers) vorige maand maakten.

Een goede start, waarbij het balkon bij de kamers zeer gewaardeerd werden.

Tegenover het hotel een Stabuck waar het eerste ontbijt werd genuttigd.

De 2de dag in het hotel ontbeten. Een van de betere ontbijten van deze vakantie.

WIFI ok

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sportsmens Lodge in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sportsmens Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sportsmens Lodge scoort een 8.38 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: