Hotel Sofitel Los Angeles ***

Hotel Sofitel Los Angeles
Sofitel Los Angeles

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sofitel Los Angeles bij:

1 review over Hotel Sofitel Los Angeles in het Nederlands

Een absolute aanrader !!

Dennis, 7-12-2011

Wij verbleven 3 nachten in dit prima hotel. In onze deal kregen we bij 3 overnachtingen een gratis upgrade naar een suite, in ons geval een Prestige Suite met aparte woonkamer met TV, eettafel, slaapkamer met kingsize bed en TV, een badkamer met bad (met TV!), inloopdouche en toilet. Verder een mooi uitzicht over Beverly Hills. Het hotel ligt tegenover het Beverly Center (mall) en er is een busstop voor de hop-on-hop-off bus voor de deur. Santa Monica is een kwartiertje en downtown LA ongeveer 30 minuten. Het restaurant (Simon LA) van de bekende chef Simon Kerry is een aanrader: gemoedelijke atmosfeer, mooie inrichting, prima eten en dito wijnen, goede bediening. Vind de juiste deal en geniet van dit prima hotel op een prima locatie !
Gereisd met partner in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Los Angeles in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Los Angeles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Los Angeles scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: