Hotel Ritz Milner

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ritz Milner bij:

2 reviews over Hotel Ritz Milner in het Nederlands

Voor ons nooit meer

Suzanne, 17-2-2011

Dit was de afsluiting van onze rondreis door Californië.

Hotel was best goedkoop, dus onze verwachtingen waren niet heel erg hoog.

Helaas was het nog erger dan we dachten.

We kwamen na een reis van een paar 100km daar aan en bleek dat ze nergens parkeer plaatsen van het hotel hadden. In de straat waren wel wat parkeergarages, maar dat was niet ideaal omdat je elke keer een nieuw kaartje moest kopen als je eruit ging en weer terugkwam. (wij wilden nog wat dingen in de stad zien en gingen dus weer een paar keer weg. Elke keer dus weer zo'n duur kaartje kopen)

Kamer megaklein, konden echt de kont niet keren.

Douche was slecht onderhouden. IJzeren rand bij douche put stak omhoog, waar je je lelijk aan had kunnen bezeren.

Ontbijt was niets bijzonders, maar daar stoorden we ons niet aan. Zijn lekker bij Subways daar op de hoek gaan eten.

We waren blij dat we er maar 1 nacht hoefden te blijven.

Gereisd met partner in september 2010

Prima voor zakelijke reis

Theo van der Sluijs, 14-11-2009

Om een beurs in LA te bezoeken is het prima. Lekker in het centrum overal dichtbij.

Echter als je op vakantie bent wil je net iets meer van je hotel dus dan is dit niks.

Het zogenaamde internationale ontbijt is echt niks. Dus lekker bij Denny's gaan ontbijten.

Tijdens mijn 9 overnachtingen was het voor deze zakelijke reis prima. Ik verwachte ook niet veel dus dan ben je al snel tevreden.

Wel internet aansluitingen in elke kamer, da's wel handig. Douche was okay maar niet super warm ofzo.

Gereisd zakelijk in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ritz Milner in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ritz Milner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ritz Milner scoort een 4.83 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: