Hotel Ramada Inn Holywood Universal Studios ****

Hotel Ramada Inn Holywood Universal Studios
Ramada Inn Holywood Universal Studios

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Inn Holywood Universal Studios bij:

1 review over Hotel Ramada Inn Holywood Universal Studios in het Nederlands

Bestolen door personeel!

Sandra, 11-11-2009

Voor 3 weken een kamer geboekt en vooruit betaald.

Tussendoor een paar dagen naar Las Vegas geweest.

Bij terug komst in onze kamer waren al onze spullen die we hadden achter gelaten.

De schoonmaaksters dacht dat we hadden uitgecheckt.

Waar normaal gesproken gevonden voorwerpen worden opgeslagen lag niks en de manager ontkent dat er iets in de kamer lag.

We hadden voor 3 weken betaald en dan bestolen worden door het personeel en de manager alles ontkennen. Nee voor ons nooit meer een Ramada hotel aangezien we van het hoofdkantoor ook geen enkele reactie krijgen.

Het ontbijt was trouwens erg slecht.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Inn Holywood Universal Studios in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Inn Holywood Universal Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Inn Holywood Universal Studios scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: