Hotel Luxe Sunset Boulevard ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Luxe Sunset Boulevard bij:

2 reviews over Hotel Luxe Sunset Boulevard in het Nederlands

Zeker weten Luxe hotel..

Kelly, 23-9-2009

We hebben hier 5 nachten geslapen. waarvan we er 4 hadden geboekt van te voren via touroperator en 1 ter plekke. En dat laatste was wel even schrikken qua prijs. We hadden via touroperator een veel gunstiger tarief en zelfs meer dan de helf goedkoper dan hun eigen tarief. De eerste nacht was er alleen en kamer vrij met 2 queensize bedden. Ook een onzettend mooie kamer op de eerste etage van het hotel. De nacht daarna hadden we een kamer op de 2e etage, die is alleen via eenhelling buitom te bereiken (eventueel met busje). lekker rustig en bij het zwembad. Heerlijke dagen hier doorgebracht en overdag lekker naar het strand in Santa Monica geweest. Het lhotel licht redelijk centraal.

Er is ook een nederlands meisje werkzaam, dus als er ergens problemen mee zijn praat dat misschien wat fijner.

Hou er rekening mee dat er valet parking is en dat je dus 25 dollar aan parkeren kwijt bent per dag.

Gereisd met partner in september 2009

Prachtig hotel

David en Phyllis, 17-7-2009

Prachtig hotel, uitstekende service, beste zwembad ooit tegengekomen (zoutwater en zeer aangenaam)!!!!

Enkele nadelen: kamers aan zwembad zijn op een steile heuvel. Vergeet niet parking voor wagens is allemaal valet (te betalen).

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luxe Sunset Boulevard in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luxe Sunset Boulevard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luxe Sunset Boulevard scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: