Hotel Hollywood ****

Hollywood

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hollywood bij:

1 review over Hotel Hollywood in het Nederlands

Mooier van binnen dan van buiten

Evelien, 16-1-2014

Eenmaal binnen in het hotel, dachten we 'Wow!, dit hadden we van buitenaf niet verwacht'. Een mooi hotel, met goede service. De kamers zijn prima. Niet heel erg groot, maar prima voor je verblijf in LA. De auto konden we parkeren op een beveiligde parkeerplaats naast het hotel. Je kan bij de receptie een kaartje aanvragen en die hang je op in de auto. Zo weet de beveiliger dat het hek open/dicht kan. Bij de parkeerplaats kom je ook direct terecht bij de mooiste ingang van het hotel. Ook vind je naast de parkeerplaats het (kleine) zwembad. Het ligt tussen de bomen waardoor je ook wat schaduw hebt. Het ontbijt is goed. Je kan je eieren laten bakken, wafels maken, fruit, brood.. Wij waren onze sleutel (pasje) kwijt (zucht), maar hier deden ze absoluut niet moeilijk over. Na een korte controle kregen we een nieuw pasje. Eén tip, loop niet naar de Walk of Fame, neem de metro.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hollywood in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hollywood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hollywood scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: