Hotel Angeleno ***

Hotel Angeleno ***
7,9

5 reviews over Hotel Angeleno in het Nederlands

Net hotel, jammer van de ligging

Esther, 12-9-2012

Het hotel ziet er van binnen erg netjes uit, mooie schone hotelkamer met balkon. Wij hadden 2 queensize bedden, deze lagen redelijk. We hebben gevraagd of we niet aan de kant vd snelweg konden slapen, dit was zo geregeld, helaas hoor je dan nog veel lawaai en ook de airco is lawaaiig. We hebben gebruik gemaakt van valetparking bij het hotel en hebben hier niet voor hoeven te betalen. Restaurant bovenin het hotel is erg mooi en het eten is lekker. Maar het is wel erg chique en prijzig. Helaas moet je voor andere restaurants en winkels rijden (bij winkelcentrum westwoord century village kun je de eerste 3 uur gratis parkeren, leuk winkelcentrum). We hebben via dit hotel ook een stadstour geregeld.

Ligging is echt buitenaf, je zit wel meteen op de snelweg.

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima accomodatie maar 'afgelegen'.

leendertpeter, 3-6-2011

Aan de drukke 405 gelegen rond hotel (Eyecatcher) nabij Santa Monica en Bel Air aan de noordkant van LA. Gratis Hotel shuttlebus naar Hop on Hop off (halte 63). Geen OV voor toeristen in de buurt. Prima ruime kamers met een balkon waar je niet op wilt zitten. (17 hoog).

Lekkere badkamer met douche en bad. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. 's Nachts wel raam dicht doen tegen het lawaai an de snelweg.

Gereisd met partner in juni 2011

Aanrader

Ron en Linda, 20-10-2009

Erg mooi hotel. Kamer was erg ruim met een mega groot bed waar we heerlijk in hebben geslapen. Ligt aan een drukke weg maar wij hebben hier geen last van gehad.
Gereisd met partner in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Angeleno*** bij :

Knap trendy hotel, maar een beetje prijzig.

G&J, 5-8-2009

Het hotel ligt tamelijk afgelegen, maar het ligt pal naast een freeway, op 20 minuutjes van de meeste bezienswaardigheden. Het hotel is wel prijzig: eten en drinken is er erg duur, er is enkel valetparking, reken toch snel $30 per nacht. Een beetje onozel, want je kan je auto op enkele meters van het hotel zo kwijt. De kamers zijn nieuw en modern ingericht. De bedden en kussens waren zalig, maar dezelfde luxe heb je ook in een ander hotel voor veel minder geld.
Gereisd met partner in augustus 2009

design hotel

si-an, 6-12-2008

Ligt aan megadrukke snelweg, heel hoog hotel.Lijkt wel op een watertoren.

Mooie kamers, fantastische bedden.

Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Angeleno*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angeleno in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angeleno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angeleno scoort een 7.86 uit 10 op basis van 6 reviews.