Hotel Best Western Of Long Beach **

Hotel Best Western Of Long Beach
Best Western Of Long Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Of Long Beach bij:

1 review over Hotel Best Western Of Long Beach in het Nederlands

Goed hotel, locatie minder

Pieter, 27-8-2017

Het hotel opzich is pima! Parkeren in de garage onder het hotel zeker doen. Houd er rekening mee dat dit hotel volledig buiten het toeristisch gebied ligt! Half uur rijden vanaf LAX zonder file. Met files kun je er makkelijk 1.5 uur over doen. Verder zijn er veel zwervers en raden wij het af om s avonds de straat op te gaan. We voelden ons zelfs onveilig na 19u op straat. Wij hebben 1 nacht verbleven in dit hotel. Daarna zojn we op doorreis gegaan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Of Long Beach in Long Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Of Long Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Of Long Beach scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: