Uitstekend

2 reviews over Hotel Golden Hinde Inn & Marina in het Nederlands

Tamara Mooij, 9-10-2007

Wij hebben dit hotel in september 2007 bezocht.

Het ligt echt schitterend aan een baai een uurtje rijden van San Francsco.

Het is geen standaardhotel, het is meer een bungalowtje waar we in zaten.

Ze hebben ongeveer 30 bungalows, maar wel hotelkamer facaliteiten, dus geen keukentje. Wel een open haard.

Wel een waanzinnig uitzicht over het water, je kan er letterlijk zo inlopen. Ze hebben hun eigen haventje waar verschilende boten liggen. Het restaurant is simpel maar goed.

Gereisd met partner in oktober 2007

Tamara Mooij, 9-10-2007

Wij hebben dit hotel in september 2007 bezocht.

Het ligt echt schitterend aan een baai een uurtje rijden van San Francsco.

Het is geen standaardhotel, het is meer een bungalowtje waar we in zaten.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Hinde Inn & Marina in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Hinde Inn & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Hinde Inn & Marina scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.