Hotel Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa *****

Hotel Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa
Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa bij:

1 review over Hotel Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa in het Nederlands

Dorien, 8-1-2008

Fantastisch, super, relaxt, mooi dat zijn de woorden over dit hotel. Tijdens onze rondreis bij dit hotel aangekomen en je bent meteen aan het genieten. Een prachtige spa, een goede bar met een pianist, lekker eten en een zeer goede service. Oh ja, de kamers zijn groot en van alle gemak voorzien. Wil je golfen, geen probleem, zit bij het hotel.

We gaan zeker nog een keer naar dit hotel. Super!

ps: neem een gevulde beurs mee!

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa in Indian Wells, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hyatt Grand Champions Resort Villas & Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: