Uitstekend

1 review over Vakantiehuis The Beach House in het Nederlands

Geweldige lokatie nabij LA en San Diego!

Alette, 11-8-2009

Zeer goed ingericht vakantiehuisje aan de kust van Dana Point. Binnen 1 uur ben je in San Diego en LA. Het is dus een prima uitvalsbasis. Naast een zwembad (met ligbedden) loop je (via wel een steile trap) naar een geweldig strand met hoge golven en surfers (bewaakt). Wel wat lastig met een kinderwagen. Het huisje heeft 2 slaapkamers, twee badkamers en een slaapbank voor 2 personen. Omdat wij het naar 1,5 week hotels heerlijk vonden om zelf te kunnen koken en te wassen hebben wij dit huisje geboekt. Alle benodigdheden (bodyboards, strandstoelen, handdoeken etc) zijn aanwezig. Wij kunnen deze lokatie dan ook van harte aanbevelen!
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis The Beach House in Dana Point, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis The Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis The Beach House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.