Hotel Park Vue Inn **

Park Vue Inn

2 reviews over Hotel Park Vue Inn in het Nederlands

Pluspunt tegenover Disney

Grietje, 26-8-2010

Dit hotel is ons best bevallen. We verbleven met z'n vieren op 1 kamer. Het was een ruime kamer, er was een piepklein keukentje, als je dat zo kon noemen. In ieder geval een koelkast en thee/koffie faciliteiten.

Het ontbijt stelt niet veel voor, wat donuts in allerlei kleuren, wafels, iets van sinaasappelsap en koffie. Maar goed je kan het ontbijt noemen.

Wij vonden dit een ideale plek mbt Disney, Knottsberry Farm en andere funparken. In de buurt van Crystal Cathedral en winkelcentra.

Gereisd met oudere kinderen in december 1992

Locatie, locatie!

Jos, 1-10-2008

Recht tegenover de ingang van Disney, ongeveer 3 minuten lopen naar de parktoegang van Disneyland en het Californiapark. Geweldige locatie dus. De kamers zijn standaard amerikaanse motelkamers en hadden wel wat schoner gemogen. Wel fijn dat er een koelkast en koffiezetfaciliteiten waren. Het ontbijt is typisch voor motels in de VS, plastic bordjes met toast/bagels/jam. Doordat er heel veel opgewonden kinderen waren lukte het echter niet om rustig te ontbijten. Naast het hotel zitten een Denny's en een IHOP, dat zijn wat comfortabelere opties voor het ontbijt. Er is een zwembad op de parkeerplaats, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, maar wat met kinderen wel fijn kan zijn.

Erg goedkoop, dus door de locatie z'n geld wel waard.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Vue Inn in Anaheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Vue Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Vue Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.