Hotel Clarion Suites Yuma ***

Clarion Suites Yuma

1 review over Hotel Clarion Suites Yuma in het Nederlands

fantastisch hotel

Mieke, 12-9-2010

Wij hebben via TO dit hotel geboekt voor € 54, 00 per nacht. De kamers zijn suites, dus echt ruim. Voorste gedeelte zitkamer met bank, buro, tv, keukentje enz, tussenstuk badkamer en achterste gedeelte slaapkamer met heerlijk bed. Alles is super schoon! Wij zaten in het achterste gedeelte vh hotel waar de voordeuren allemaal op een soort binnen plaatsje uitkomen, compleet met zitjes en sinaasappelbomen. Zwembad redelijk groot en schoon met handdoeken service.

Er is een gedeelte waar ze het (uitgebreide) ontbijt serveren maar waar ook tussen 17.00 en 19.00 uur "happy hour" is. Je krijgt bij het inchecken vouchers hiervoor maar toen wij er waren keken ze daar niet eens naar en kon je "onbeperkt bestellen". Ook staat er chips klaar en op woensdag slices pizza! Wat een service. Personeel uitermate vriendelijk. Het si dat Yuma zelf niet zoveel te bieden heeft anders zaten we hier elk jaar! Super fijn hotel!

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Suites Yuma in Yuma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Suites Yuma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Suites Yuma scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.