Hotel Tanque Verde Ranch **

Hotel Tanque Verde Ranch
Tanque Verde Ranch

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tanque Verde Ranch bij:

1 review over Hotel Tanque Verde Ranch in het Nederlands

Prachtig ressort, vooral voor paardenliefhebbers.

Thomas, 6-10-2008

Prachtig heel groot ressort grenzend aan de stad en de woestijn. Wij waren hier op doorreis en daarom slechts twee nachten te gast.

De kamers zijn heel groot en ruim, met openhaard, een zitje en eettafel met 4 stoelen. Grote ruime badkamer. In de kamer een schuifdeur naar het terras met meubilair, waardoor je meteen in de woestijn zit.

Tijdens ons buiten zitten kwam een hert met jong voorbij gelopen. Bovendien zit je nabij de cactussen, wat het verblijf heel bijzonder maakt.

Het restaurant is heel goed, met mogelijkheid om met meerderen aan een tafel te eten. De kwaliteit is goed en heel gesorteerd.

De kamer was wel wat stoffig spinnewebben in de lampekap en een zilvervisje onder het hoofdkussen. Jammer want de rest was top.

Het ressort bezit 15o paarden die ter beschikking staan van de gasten. Juist voor paardenliefhebbers een eldorado. Helaas zijn wij geen paardeliefhebbers. Maar een uitstekend en gastvrij verblijf. Zonder probleem kregen we de laatste dag een lunchpakket mee

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tanque Verde Ranch in Tucson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tanque Verde Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tanque Verde Ranch scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: