Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ

Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ
Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ bij:

1 review over Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ in het Nederlands

Caroline, 30-7-2007

De plaatjes van het hotel zien er leuker uit dan het in werkelijkheid is. De ligging is aan een zeer drukke straat die zeer moeilijk te vinden is op de kaart. (ondanks dat we gevorderden zijn)

De kamer is ruim met twee twee persoonsbedden maar met zeer zachte matrassen. (model hangmat!) De vloerbedekking is ranzig. Onder de airconditioning lag een plastic roerlepeltje en dat heeft er de hele week gelegen, een zware lange haar op de badrand lag er drie dagen terwijl wij beide blond zijn ! De schoonmaak is gewoon onvoldoende. Wel leuk waren het zwembad en de wafels die je zelf moest maken van het ontbijt. Dit hotel viel ons zo tegen dat we nooit geen Ramada meer zullen boeken. Wij zijn geen luxe mensen maar willen gewoon een redelijk bed met een schone kamer, helaas was dat hier niet het geval.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ in Tucson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Inn & Suites Foothills Tucson, AZ scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.