9,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fairmont Scottdale Princess***** bij :

2 reviews over Hotel Fairmont Scottdale Princess in het Nederlands

Geweldiggggg

Ilona, 30-7-2012

Wat een prachtig hotel. Doet zijn naam eer aan. Je voelt je hier echt een prinses..Prachtige kamers,met alles er op en aan. Vriendelijk personeel, mooi zwembad. Gewoon een paradijsje. Eten hebben we hier niet gedaan maar in Scottsdale.. Leuk centrum, in de bloedhete woestijn. Niet verder zoeken, maar hier boeken :-)
    Gereisd met partner in juni 2012

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Harry, 22-10-2009

Het Fairmont Scottsdale resort is een geweldige plek om even uit te rusten. Op expedia vonden we een aanbieding voor slechts 110 $ (incl taxes). Mazzel dus. Met de limo er naar toe (was 3 $ meer dan een taxi), en heerlijk ondergedoken. Prachtige SPA met forse tarieven. Bijzondere wijnkaart, goede service en 2 golfbanen. Wij hadden geen auto gehuurd. Vlakbij (15' lopen) zit een supermarkt, eettent en boekhandel (en een jaguar - porche - lamborgini deralers als je toch een auto wilt kopen). Maar te voet is ook te doen. In het gebeid naast het resort mijn eerste uil gezien.
    Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairmont Scottdale Princess in Scottsdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairmont Scottdale Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairmont Scottdale Princess scoort een 9.9 uit 10 op basis van 9 reviews.