Hotel InnPlace Phoenix North ***

Hotel InnPlace Phoenix North
InnPlace Phoenix North

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel InnPlace Phoenix North bij:

1 review over Hotel InnPlace Phoenix North in het Nederlands

Gewoon goed

Gerard, 6-3-2014

Ik ben hier verbleven met 2 vrienden en ons is het hotel erg goed bevallen.

Het hotel is niet (toen wij er waren) niet druk bezocht, als er met ons samen nog 6 andere gasten verbleven dan was het veel.

Kamers erg schoon en ruim, douche was iets wat oud maar wel gewoon schoon.

Tegenover het hotel ligt een poolbar, hier staan 20 tafels waar je kan poolen, tevens kan je hier ook darten en andere games spelen.

Aan de achterzijde ligt een erg goed winkelcentrum (4 minuten lopen over de parkeerplaats) echter kon je al merken dat dit minder bezocht werd, hier en daar was er wat leegstand maar het is zeker de moeite waard aangezien je daar een JC Penny's en Macy's heb zitten.

Personeel is uitermate vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InnPlace Phoenix North in Phoenix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InnPlace Phoenix North zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InnPlace Phoenix North scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: