Hotel Quality Inn Page ***

Quality Inn Page
6,8

32 reviews over Hotel Quality Inn Page in het Nederlands

Prima hotel met prachtig uitzicht

Rick, 17-8-2017

Dit motel is een prima overnachtingsadres in Page. binnen 10 minuten rijden van de Horseshoe Bend en de Upper en Lower Antelope Canyon. Ook Lake Powell is erg dichtbij. Prima kamer met veel ruimte en grote 2 persoons bedden voor ons vieren. Koelkast op de kamer aanwezig. Leuk zwembad met tuin. Ontbijtruimte prima en fantastisch uitzicht op het meer en redelijk wat keuze (een van de betere tijdens onze rondreis). Het dorp zelf heeft diverse restaurants (ketens) en er is een grote Wal mart vlakbij. Wat ons betreft een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Onvriendelijk personeel

Anja, 16-5-2017

Na een lange warme reis kwamen we om 14.00 uur aan en gingen we inchecken. Er werd onvriendelijk gezegd dat we vanaf 15.00 uur konden terugkomen. Toen we om 15.00 uur terug kwamen leek alles te veel, we hadden drie kamers en al zuchtend en steunend werden de papieren gecontroleerd en kregen we onze sleutels. Omdat het zo warm was wilden we graag zwemmen, maar er werd tussendoor even doorgegeven dat het zwembad dicht was. Op de vraag of we misschien tegen betaling ergens anders konden zwemmen werd ook niet behulpzaam gereageerd.

Kamers waren in orde en het uitzicht mooi, vooral vanuit de ontbijtruimte.

Ontbijt was inclusief maar stelde niet veel voor. Veel vette producten, geen vleeswaren of kaas.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Eenvoudig hotel

Annemiek, 12-11-2015

Hier 2 nachten verbleven, aardig hotel. Door reacties op zoover al verwacht dat we niet goed zouden worden ontvangen, maar dit kwam niet zo bij ons over, alles ging netjes en vriendelijk, we werden ook geholpen met restaurants in de buurt. Ontbijt is erg Amerikaans, ook niet heel veel keus. Eenvoudig, verwacht er niet te veel van, maar voldoende. In de buurt zit een walmart mocht je boodschappen willen doen. Kortom, eenvoudig, maar prima hotel
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Inn Page bij:

Slechte service goede ligging!

Sander, 19-9-2015

Wij waren op doorreis door amerika en hadden dit hotel op de planning. Kwamen daar om 14:00 zodat we de koffers mooi op de kamer konden leggen en daarna lake powell en page konden gaan ontdekken. Tot onze verrassing kregen we op een onvriendelijke toon te horen dat we maar later terug moesten komen checkin kon pas na 15:00. Niet prettig als je al uren hebt gereden.

Kamers waren niet echt geweldig. Uitzicht vanuit de kamer was dan wel weer geweldig. Ik zou een ander hotel in de buurt kiezen.

Gereisd met partner in september 2015

Valt veel meer uit te halen

A. Moerman, 10-8-2015

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht tijdens onze doorreis door Amerika en dit was ons slechtste hotel tot nu toe. Gedeeltelijk loshangende gordijnen, alles gedateerd, de gangen ruiken muf, maar het ergste was het ontbijt. Borden van piepschuim en plastic bestek, onvriendelijk personeel en alles stinkt naar de wafels die je zelf kunt bakken. Zo zonde, het zit op een prachtige locatie, hier valt zoveel meer van te maken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Hotel is oké.

Kristien, 2-1-2014

Vriendelijk behulpzaam personeel, ze hebben ons geholpen bij onze reservatie Canyon Tours (2 dollar extra per persoon). Goed bed en schone kamer. Klein zwembadje. Ontbijt is oké naar Amerikaanse normen.
Gereisd met partner in januari 2013

goede ligging, slechte service

myrthezwaans, 25-10-2013

Vanuit onze ruime kamer hadden we mooi uitzicht, en de ligging was goed. Maar verder is er weinig positief. Personeel niet vriendelijk, ontbijt werd niet aangevuld, trage wifi, wc verstopt. Zou dit hotel niet aanraden.
Gereisd met partner in januari 2013

Alleen voor de ligging!

jasper , 15-10-2013

Een prachtig ogende locatie, de kamers waren verzorgd netjes en schoon. Het personeel zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. En sochtends werdt er onderling gezegd dat ze een hekel hadden aan buitenlanders gelukkg verstonden wij het, en beaamde het ons gevoel van het ongekeerde van gast vriendelijk zijn!!
Gereisd met partner in oktober 2013

Weinig geinteresseerd personeel.

p.m.landstra, 17-6-2013

Het hotel ligt op een mooie plek vlak bij Lake Powell op een heuvel. Het personeel maakt de indruk het allemaal wel te geloven en de wifi is waardeloos. Wel een leuk zwembad bij het hotel. Het ontbijt is matig.
Gereisd met partner in mei 2013

Door Navajo beheerd hotel

Steve, 24-5-2013

Dit hotel ligt op een heuvel net even buiten Page. De kamer had een uitzicht op de dam en op Lake Powell. Kamers zijn ruim en schoon, nadeel is dat de WIFI heel erg traag is en het soms niet doet. Voordeel is dat ontbijt inbegrepen is en ruim van keuze is.
Gereisd met partner in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Inn Page bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Page in Page in Lake Powell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Page zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn Page scoort een 6.77 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: