Appartement Linda's Lake Powell Condos **

Appartement Linda's Lake Powell Condos
Linda's Lake Powell Condos

Matig

1 review over Appartement Linda's Lake Powell Condos in het Nederlands

Niet in Page maar ongeveer 20 km verder.

dutch, 15-10-2008

Wij hebben in Page naar dit 'hotel' gezocht maar konden het niet vinden. Het ligt dus helemaal niet in Page maar ongeveer 20 km verder in Greenehaven! Wij kwamen aan en kregen van een werkster een kamer toebedeeld. De kamer was helemaal niet schoon, vloerbedekking vies, melk in de koelkast. Het (opklap) bed was oud maar de laken waren wel schoon. De inrichting was zondermeer oud te noemen. Vlekken op stoelen etc. Toen ik de volgende dag naar het toilet was geweest stroomde de hele boel over met alle gevolgen vandien. Alles over de vloer. Wij hebben geklaagd en kregen een andere kamer. Deze was iets beter. Uitzicht op het meer is niet zo. Je ziet maar een heel klein stukje. Page zelf is niet bijzonder maar als je 's avonds nog even wat wilt eten en drinken kan je beter een hotel in Page zelf zoeken. Rijden in het donker naar Greenehaven is niet echt prettig. Ondanks de zeer goede hulp van de toezichthoudster raden wij niet aan in dit hotel te verblijven.
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Linda's Lake Powell Condos in Page in Lake Powell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Linda's Lake Powell Condos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Linda's Lake Powell Condos scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: