Hotel Debbie's Hide A Way Motel **

Debbie's Hide A Way Motel

1 review over Hotel Debbie's Hide A Way Motel in het Nederlands

Gemoedelijk motel

Christa, 8-2-2010

Een goede budgetkeuze in Page. Het heeft geen zwembad, maar Lake Powelll met strandjes ligt om de hoek. In rustige straat middenin Page, vlakbij Safeway supermarkt. Bij aankomst laat in de middag hing een envelop met onze naam erop en de sleutel erin bij het kantoortje van de eigenaar. We hadden voor 2 nachten een appartementje met keuken, zitkamer, 3 slaapkamers en een badkamer voor zo'n 90 dollar per nacht. Vooral met kinderen is dat een verademing in een rondreis met bijna alleen hotels en uit eten. Inrichting niets bijzonders, basic maar confortabel genoeg. De tuin/ terrasruimte die aan de kamers grenst is erg gemoedelijk, met zitjes en barbecues. Leuk contact gehad met de andere gasten die daar ook stonden te barbecuen. Zwembad niet gemist, we hebben een hele dag op Lake Powell met een speedboot rondgevaren en hebben daar kunnen zwemmen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Debbie's Hide A Way Motel in Page in Lake Powell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Debbie's Hide A Way Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Debbie's Hide A Way Motel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: