6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Arizona Inn** bij :

5 reviews over Hotel Best Western Arizona Inn in het Nederlands

Mooie locatie

margretje, 10-5-2010

Op mooie locatie!! Goed hotel met lekker zwembad!! Zeer uitgebreid ontbijt waar we niks voor hoefden betalen. 's Middags naar de Glen Canyon Dam geweest, interessante rondleiding gehad.
    Gereisd met partner in augustus 2008

De Flop van Page

Gast, 24-9-2009

Wij hebben begin mei hier 1 nacht overnacht. Vooraf dachten we dat dit één van de beste hotels van onze reis zou zijn. Wat een flop. Zwembad is zeer klein, licht op een tochtige plaats en is alleen een bak met water. Hotel heeft houten verdiepingsvloeren waardoor veel rumoer. Ontbijt is tot 09:00 uur! Waar ter wereld kom je dat tegen! Incheck door een 15 of 16-jarige jongen wees ons hier niet op. Stond ook nergens aangekondigd. Kortom wij gaan altijd met BestWestern en hebben ons beklag gedaan bij deze organisatie. In het hotel wilde ze van niets weten. Uiteindelijk een deel terug gekregen. Dit hotel is het niet waard om in deze keten opgenomen te zijn.
    Gereisd familie in september 2009

Bedwantsen!!!

Van Boven, 3-9-2009

Dit hotel viel tegen. De ligging is op zich prima maar het heeft geen enkele uitstraling.

Hotelkamer was slecht schoongemaakt, echt overal lagen lange haren. Als toppunt had ik beestjes in mijn bed. De beruchte bedwantsen. Op mijn klacht bij de receptie werd heel lauw gereageerd dat ze maintenance er wel naar zouden laten kijken.

Gelukkig hadden we 2 bedden waardoor ik toch nog goed geslapen heb.

Zwembad is klein en de jacuzzi deed het niet. Bovendien kijk je niet op Lake Powell vanuit het zwembad omdat er een muur voor staat. Zonde!

Ontbijtbuffet was een chaos. Veel te klein en daardoor afgeladen.

We waren blij dat we op doorreis waren!

Gereisd met partner in augustus 2009

Prima best western hotel

Wietske en Ronald, 19-7-2009

Hotel ligt aan straat waar ook alle andere hotels liggen, uitzicht over lake powel is mooi! Ontbijtruimte is te klein en erg rommelig, ontbijten was daardoor niet erg relaxed. Kamers dik in orde.
      Gereisd met partner in juli 2009

Prima

Erpie, 22-7-2008

Goed hotel. Lekker ontbijtje. Zwembadje met whirlpool. Gratis gebruik internetruimte. Goed te bereiken.
      Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Arizona Inn in Page in Lake Powell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Arizona Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Arizona Inn scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.