Hotel Best Value Inn Kingman **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Value Inn Kingman bij:

1 review over Hotel Best Value Inn Kingman in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit!

Essie, 19-7-2009

Hier één nachtje geslapen in mei 2009 op weg naar de Grand Canyon. We hadden niks geboekt. Motel 6 bleek gesloten (brand), super 8 geen zwembad en Days Inn haden we geen goed gevoel over. toen besloten we hier te kijken en bleken supervriendelijk geholpen te worden. Achteraf bleek dit onze goedkoopste nacht (27-37 euro!!). We hebben heerlijk bij het zwembad gelegen. de kamer was gewoon goed en schoon. gelukkig was er airco, want het was erg warm. Minpunt was dat de koelkast stonk, maar bleek later dat de stekker er niet in zat :)

We vonden kingman verder een beetje scary truckersdorpje en raden mensen aan om ergens anders te overnachten als dat lukt. De volgende dag dan ook vroeg vertrokken en zaten via route 66 zo bij de Grand Canyon. Het ontbijt was verder prima: cornflakes, muffins, cakejes, honeybuns, oreokoekjes, sap. De koffie bleek smerig en er was geen heet water voor thee.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Value Inn Kingman in Kingman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Value Inn Kingman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Value Inn Kingman scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.