Hotel Holiday Inn ****

Holiday Inn
6,9

14 reviews over Hotel Holiday Inn in het Nederlands

Tussenstop tijdens rondreis langs Nationale parken

hj_nieuwenhuis, 19-11-2011

Voor één overnachting prima plek. Verder niets te beleven. Bezoek aan Monument Valley was reden hier te overnachten.
Gereisd met vrienden in september 2011

onbetrouwbaar

Familie Nicolaas, 3-7-2011

Wij hadden dit hotel geboekt omdat er een zwembad was. Handig in de hitte met 2 kleine kinderen. Het zwembad was echter smerig bij aankomst en de 2e dag gesloten omdat het schoongemaakt moest worden. Bij onze klacht werd er gezegd dat het zwembad gratis was en eigenlijk niet bij het hotel hoorde(!). Kinderen eten gratis, maar je moet wel zelf het personeel er opmerkzaam op maken, anders rekenen ze gewoon volle prijs. Telefoon werkte niet, evenmin de wasserette. Personeel erg onvriendelijk en niet kundig. Als de Navajo indianen geld willen vedienen met het toerisme, moeten ze dit hotel door kundige mensen laten runnen. De kamers zijn ok., evenals de ligging t.o.v Monument Valley.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Apart hotel

karin, 23-6-2011

Het hotel zelf lijkt op een motel.

Het hotel wordt geleid door indianen. Dus er wordt geen alcohol geschonken maar de alcohol vrije wijn is erg goed. Ook het eten was erg lekker.

Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2010

Vreemd

Iwamel, 7-8-2010

Het is een vreemd plaatsje dat Kayenta, oogt somber en leeg.

Het hotel heeft 4* maar is het max 3*

Kamers zijn wel ruim en bedden ook. Het diner ging wel maar het ontbijt was ranzig te noemen en service was ook niet al te best

Gereisd met partner in juli 2010

goed om te overnachten

Ellen, 6-6-2010

Het hotel zag er mooi uit, de kamer zelfs prima. Het was erg warm, maar er zat geen water in het zwembad, under contruction, het eten in het hotel was goed, maar erg prijzig. Goed om te overnachten voor of na een bezoek aan Monument Valley.
Gereisd met partner in juni 2010

niet geweldig

Irene Zuethof, 29-6-2009

we hadden geboekt via internet voor 3 personen, maar moesten wel een ontbijt bij betalen, terwijl dit bij de prijs in zat. Dit hebben zij niet gedaan. Ook inchecken ging niet zonder slag of stoot. De kamer stonk heel erg, maar was wel schoon. De ligging is prima en makkelijk te vinden, maar Kayenta stelt gewoon niet veel voor. Alcohol is hier niet te krijgen, wel alcohol vrije wijn, maar dat is geen aanrader. Het eten kwam uit de magnetron, de randen van het eten was helemaal hard geworden.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

redelijk

Gertie, 15-10-2008

Als uitvalsbasis voor Monument Vally

een redelijk hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Wim, 26-5-2008

Prima hotel voor één overnachting. Kayenta zelf is niet aantrekkelijk, maar wel dicht bij bezienswaardigheden zoals monument valley. Eten in restaurant is gewoontjes maar lekker. Zwembad is leuk. De kamer is schoon, je kunt er koffiezetten, er is een föhn en er is free wireless internet (zoals in bijna in ieder hotel hier). Bij de receptie staat een pc als je er zelf geen bij je hebt.
Gereisd met partner in mei 2008

anne, 29-8-2006

Je kan niet geen minuut eerder inchecken dan 16.15 uur. Ze sturen je gewoon weer weg! Jammer. De kamer was okee: schoon, koffiezetapparaat en gratis onbeperkt internet (eigen laptop) op je kamer. Het zwembad was heerlijk.

Dit hotel is voor 1 nacht goed te doen, voor meerdere nachten zou ik een andere omgeving zoeken, buiten het reservaat!

Gereisd anders in augustus 2006

esther, 17-5-2006

hoi ik heb het heel erg leuk gehad in dit mooie hotel ik ben erg trots geweest daarom heb ik voor alles een 9 gezet maar willen jullie mischien nog de prijs willen sturen want mijn ouders willen er nu ook heen omdat se zo een goeie indruk hebben gehad. dus als u die nog een keer wil sturen stuur hem dan maar via mijn e-mail ess_Veen@hotmail.com met vriendelijke groet esther veenstra dank u wel voor mijn fijne reis ik ga er zeker nog wel een keer heen.
Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn in Kayenta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn scoort een 6.87 uit 10 op basis van 15 reviews.