Hotel Quality Inn East Lucky Lane **

Hotel Quality Inn East Lucky Lane
Quality Inn East Lucky Lane
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Inn East Lucky Lane bij:

2 reviews over Hotel Quality Inn East Lucky Lane in het Nederlands

Veel lawaai, maar goed ontbijtje.

Melanie en Danny, 17-10-2009

Vreselijke trein voor de deur....alleen daarom een afrader!! Inderdaad geen oog dicht gedaan!! Wel erg vriendelijke mensen en goed hulp gehad van de jongen aan de balie nadat we geen verbinding kregen met het internet. Uiteindelijk wel gelukt en erg HI speed!

Redelijk ontbijtje en de meneer heeft heerlijke verse wafels gemaakt voor ons. Zag er prima verzorgd uit.

Maar die trein......:-(((

Gereisd met partner in oktober 2009

Simpel motel langs spoor

Kyra, 25-8-2008

Toeterende trein hier wel in volle glorie aanwezig de hele nacht! Geen oog dicht gedaan zelfs met oordoppen in. Verder een redelijk oud eenvouding Amerikaans motel. Niet zover van Flagstaff ligt de plaats Sedona zijn wij overdag geweest. Als je toch in deze regio wil overnachten zou ik je aanraden in Sedona dat te doen een veel leuker plaatsje dan Flagstaff en niet al te onbelangrijk; zonder trein.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn East Lucky Lane in Flagstaff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn East Lucky Lane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn East Lucky Lane scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.