Camping Mesa / Apache Junction KOA

8,9

2 reviews over Camping Mesa / Apache Junction KOA in het Nederlands

Super

mary, 13-5-2017

Heel vriendelijk personeel, we kregen het mooiste plekje op de camping(vlak naast het zwembad). Omdat we zo dicht bij het centrale gebouw zaten hadden we ook internet. Een geweldig verwarmd(!) zwembad, echt heerlijk. Er waren kolibries op de camping. We vonden dat de camping op de goede plek lag, niet te druk, een beetje op de rand bij Phoenix.
Gereisd met partner in april 2017

Fantastische plek!

sijbring, 25-1-2010

Mooie Camping met ruime plekken. Wij hadden hier een cabin gehuurd. Een houten huisje met 1 2 persoonsbed en een "dubbeldekker", standaard voorzien van airco, met buiten een BBQ en een kampeertafel met bankjes.

De camping heeft een zwembad en een hottub. Het sanitair is erg mooi en schoon.

Gratis Wifi.

Het personeel is erg aardig en bereid tot het maken van een praatje.

Voor mensen die hier in de buurt komen: Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mesa / Apache Junction KOA in Apache Junction, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mesa / Apache Junction KOA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mesa / Apache Junction KOA scoort een 8.88 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: