Tok

Matig

2 reviews over BedAndBreakfast Off the Road House in het Nederlands

Opgepast

misja, 30-6-2008

Een huis wat midden in het bos ligt. Het is een rustige omgeving. De badkamer moet met z'n allen gedeeld worden. 2 slaapkamers in het huis, 1chaletje buiten. Minpunt is dat de eigenaresse je verwelkomt met koffie en taart en er dan niet gelijk bij vertelt dat dit niet gratis is. De volgende ochtend werden we na het ontbijt dan ook verrast met een gepeperde rekening. Ze wist ons bij aankomst al zo te manipuleren dat je eigenlijk geen nee durft te zeggen en we dachten dat dit een welkom was. Voor anderen dus de waarschuwing om hier eerst naar te vragen.

Verder is het huis snachts niet afgesloten. Iedereen kan er zo naar binnen komen. Het ligt ook een stuk buiten Tok

Gereisd met vrienden in juni 2008

Tanja, 29-6-2008

Huis ligt ver van centrum Tok in een bos. Het is een groot rommelig huis met veel huiden/vellen van dieren. Als je van rust en bos houdt zit je hier goed alhoewel de gastvrouw veel praat en er veel bezoek kwam.

In slaapkamer geen goede lichtwering waardoor het 's nachts licht bleef en slapen moeilijk was+het lekte.

's Morgens keus uit continental breakfast of eigen surprise. Laatste alleen om 08.30 uur. Is laat als je daarna naar Palmer gaat. Wel erg lekker.

Waarschuwing! Bij aankomst wordt gevraagd of je zin hebt in koffie met eigengebakken taart. Wij hadden net gegeten en er eigenlijk geen zin in maar hebben het toch genomen uit fatsoen aangezien ze door liet schemeren dit speciaal voor ons gebakken te hebben.

Wat blijkt; bij vertrek wordt hiervoor 4,50 dollar pp gerekend.

Is het wel waard maar het zou wel zo netjes zijn om dit vooraf te vermelden. Wij voelden ons nogal genept.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Off the Road House in Tok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Off the Road House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Off the Road House scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.