Bed and Breakfast Glacier Creek Lodging

Glacier Creek Lodging

1 review over Bed and Breakfast Glacier Creek Lodging in het Nederlands

Geweldig!

Ad Heijmans, 29-7-2013

Dit B&B ligt geweldig net buiten Seward waardoor je geen last hebt van de toeristen die Seward bezoeken. Prima kamers en een geweldige gezamelijke ruimte met super uitzicht. Zo zagen we een eland door de tuin lopen tijdens het ontbijt. Het B&b is super schoon en de gastvrouw enorm vriendelijk. Ze geeft indien gewest heel veel informatie over de omgeving..

Seward is de ideale plek on het Kenai Peninsula te verkennen. Nooit zagen we meer wildlife als tijdens onze tocht naar het Kenai Fjords park.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glacier Creek Lodging in Seward, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glacier Creek Lodging zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Glacier Creek Lodging scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.