Lodge Zachar Bay

Lodge Zachar Bay

Uitstekend

1 review over Lodge Zachar Bay in het Nederlands

Jammer dat het zo ver weg is!

RZ, 1-8-2008

Wij wisten van tevoren niet precies wat we van Zachar Bay Lodge konden verwachten: Een lodge met 8 kamers, rond een oude cannery, in een afgelegen baai van Kodiak Island, alleen bereikbaar per watervliegtuig... We gingen voor wildlifeviewing: beren, walvissen, zeeleeuwen, otters, herten. vossen, eagles, puffins etc. etc. Die hebben we allemaal in overvloed gezien maar het verrassendste was wel het comfort en de onovertroffen gastvrijheid van de familie Eaton en hun staf. Niets is hen te veel als het er om gaat hun gasten naar de zin te maken. We vonden het dan ook helemaal niet erg dat we vanwege de mist op Kodiak Airport noodgedwongen een dag langer moesten blijven. Jammer dat Alaska zo ver weg is, anders zouden we hier vaker naar toe gaan.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Zachar Bay in Kodiak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Zachar Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Zachar Bay scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.