2 reviews over BedAndBreakfast The Teddy Bear House in het Nederlands

klein en vol.

misja, 6-7-2008

De kwaliteit van de kamer hangt af in welke je komt. Er zijn er 3. 1 is met apparte doche toilet en bij de andere moet je douche en toilet delen, en zijn de kamers niet ruim. Wij troffen ook dat er s'nachts al weer mensen vertrokken naar de luchthaven, waardoor je dan wakker wordt. Ben je er op dinsdag en donderdag, wordt het ontbijt soberder, daar de eigenaresse ook nog moet werken. Het echtpaar(al wat ouder) houd van een praatje, en dat moet je willen. Wij hadden de apparte slaapkamer met douche, maar toilet werkte niet naar behoren. Hier gaan ze volgens mij wat te lakoniek mee om.

Als je er meerdere nachten verblijft, geven ze de indruk dat je overdag er niet welom bent.

Het huis is zo de naam al zegt ingericht met allemaal beren.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Prima B&B maar niet op dinsdag en donderdag

Tanja, 29-6-2008

De hosts van deze B&B zijn een ouder echtpaar dat erg van praten houdt.

Er zijn 3 kamers, waarvan 2 superklein met gedeelde badkamer en 1 grote kamer met eigen badkamer. De grote kamer is duurder maar het is wel aan te raden deze kamer te nemen. Tijdens ons verblijf in deze kamer overstroomde de wc wel verschillende keren.

Heerlijk ontbijt als je een dag treft dat de vrouw niet aan het werk hoeft (honden trimmen in de kelder). Wij kregen de eerste keer zelfgebakken waffles maar op de terugweg 3 weken later kregen we een sober continental breakfast omdat ze eigenlijk geen tijd had om iets te maken vanwege haar andere werk. Je kreeg het gevoel dat je wat in de weg zat. Haar andere werk is op dinsdag en donderdag; zorg dus dat je er dan niet bent.

Geen internet beschikbaar.

Ligt in een woonwijk vlakbij de hoofdweg.

Ook vlakbij het vliegveld.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast The Teddy Bear House in Anchorage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast The Teddy Bear House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast The Teddy Bear House scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.