6,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Suites bij :

3 reviews over Hotel Clarion Suites in het Nederlands

Yvonne, 15-6-2008

plezieig hotel op loopafstand van centrum
    Gereisd met partner in juni 2008

Saskia Patist, 23-12-2007

Eten in een soort fastfood restaurant, wel voldeone om je dag mee te beginnen.

Goede service met busje naar vliegveld.

We konden onze huurauto op vliegveld brengen en een telefoontje naar hotel en we werden weer opgehaald om naar het hotle terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2007

h.pietersz van der kaap, 18-9-2007

nette kamers, vriendelijke staf. wanneer je aan de voorkant van het hotel slaapt kun je geen raam open hebben vanwegen de herrie van het verkeer. (de airco maakt teveel lawaai) het ontbijt is karig. brood (bagels) met jam en wat scrambled eggs, maar wat vooral opvalt is het weggooi bord en bestek. (blijkt dat in bijna elk hotel waar wij geweest zijn zo te zijn) een soort van kamperen dus.
    Gereisd met vrienden in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Suites bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Suites in Anchorage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Suites scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.