Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa ****

Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa
Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa bij:

14 reviews over Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa in het Nederlands

Super de luxe resort.

Anita Bruin, 5-1-2015

Geweldig resort. Maar kijk uit, er zijn 3 Hilton hotels in RAK. De Resort en Spa is de luxe.

Hotel heeft 7 zwembaden, enorm grote kamers. Iets van 7 restaurants, een privéstrand en privébaai. Overal vriendelijk en behulpzaam personeel. Strand en zwembadbedden genoeg, zelfs met de drukke kerstbezetting.

Ligt wat van de stad af maar er gaat een hotelshuttle en een taxi (in overvloed) naar de stad kost geen 3 euro. 2 winkelcentra dichtbij waar ook foodcourts in zitten.

Wifi is aanwezig tot op in het zwembad en is nog van redelijke kwaliteit ook. Drankjes en eten zijn voor VAEbegrippen wat duur maar in de stad is het ook goed eten.

Kamer met grote badkamer is prima. Perfecte grote bedden en een uitgebreide badkamer.

Ontbijt, hoe gek kan je het maken....alles aanwezig en vers. Buffet vonden wij tegenvallen, wij eten liever in de stad.

Prima fitnessfaciliteit.

Veel mogelijkheden voor de kinderen om te chillen, te sporten en te spelen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Geweldig

Marjolein, 23-2-2014

Groot kindvriendelijk complex, gasten met alle denkbare nationaliteiten. Mooie zwembaden: zout, zoet,18+, kinderbad gedeeltelijk overdekt. Prachtige baai om in te zwemmen tussen de vissen. Mooi zandstrand, schoon. Voldoende ligbedden rond zwembad en op het strand. Prima handdoekenservice. Kinderopvang beschikbaar (tegen betaling) in clubgebouw, ook dit was prima geregeld.

Zeer vriendelijk en personeel. Restaurants zijn goed, keurige bediening. Kamer was mooi, schoon en ruim. Totaal Niet gehorig (en ik ben daar erg scherp op). Heerlijke stevige bedden.

Fitness was nieuw en groot, alle denkbare moderne apparatuur (bijv. wel 8 loopbanden) met uitzicht op zee, 24 u/dag geopend.

Transfer bleek privétransfer, 1 uur. Zelf 1 dag een auto gehuurd vanuit het hotel, ook prima geregeld.

Onze zoontjes(3&6) willen nu nergens anders meer heen! :D

Mensen die het op Zoover over een gedateerd hotel/complex hebben, spreken over een ander hotel dan het Hilton Ras Al Khaimah resort&spa!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Sonja, 24-12-2012

Erg vriendelijk goede prijs kwaliteit verhouding beetje dateerd maar de verbouwing is op komst....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooi hotel maar niks te doen buiten het hotel

Ina, 27-3-2011

Hotel Hilton city mooi hotel tikje gedateerd maar zeer vriendelijk personeel. Voor ons lag het te ver uit te buurt van Dubai en er was buiten het hotel niks te doen. Wel kon je iedere dag met een shuttelbus van het hotel naar het Hilton resort. Ieder uur ging er een bus dat was goed geregeld.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

Heerlijke vakantie

Dennis, 11-3-2011

Wij zaten zelf in het Hilton Ras al Khaimah (aan de Creek). Een gedateerd hotel, maar wel schoon. De service was goed en de kamer was groot genoeg voor ons. Zelf hadden we uitzicht over de Creek.

Elke dag gingen shuttlebussen naar het grotere en mooiere Hilton Beach Resort. Dit was goed geregeld.

Met een privéchauffeur (voor ongeveer € 110) een dagje naar Dubai geweest, was ongeveer een uurtje rijden vanuit Ras al Khaimah. Groot winkelcentrum (Manar Mall) in Ras al Khaimah, waar je wel even kunt vermaken.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in maart 2011

Een aanrader!

Miriam, 24-2-2011

Voor alle duidelijkheid: er is het Hilton Ras Al Khaimah hotel en het super gelegen Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa! Wel even een verschil. Wij logeerden van 17-23feb 2011 in een beach bungalow in het beach resort. Ligt pal aan zee, diverse zwembaden, diverse (goede) restaurants, een kids club enz. Alles wat een 5* hotel te bieden heeft. Over het algemeen goede service. In het hotel een Hertz auto geboekt en leuke dagtripjes gemaakt naar o.a. Musandam (Oman) en Khor Fakkan. Enige minpunt vonden wij het hoofd restaurant (druk) en dat een late check-out niet mogelijk was ondanks dat we HHonours member zijn.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Goede service!

BM, 23-1-2011

De ligging is iets minder, maar er zijn goede shuttle services geregeld vanuit het hotel, daarnaast zijn taxi's ook niet duur. TO maakte er een potje van, maar de hotelmedewerkers hebben echt heel erg hun best gedaan om dit zo goed mogelijk op te lossen. Heel goede services en de kamer was elke dag perfect!
Gereisd met partner in januari 2011

Zeer mooi, gastvrij, schoon hotel en land !

amani, 12-6-2009

Wij hebben met ons gezin, kinderen van 4 en 6 jaar, 10 dagen gelogeerd in het Hilton Ras al Khaimah. Het was een bijzondere ervaring. Hotel schoon, zeer vriendelijke personeel, alles valt te regelen. In Ras al Khaimah wordt nog vollop gebouwd, pal naast het hotel komt een grote Shopping Mall. In deze malls kan men voor 20 euro (voor 4 pers) heerlijk avondeten + drinken.

We mochten gratis gebruik maken van de faciliteiten van het (veel duurdere) Hilton Beach en Spa resorts, dit was vooral voor de kinderen fantastisch ! Veel zwembaden, een geweldige glijbaan (ook voor de kleintjes!) en kinderbad met overdekking.

Gratis handdoekenservicee en volop bedjes bij het zwembad, komt ook omdat wij niet in het hoogseizoen waren, volgens de badmeester.

Wij hebben (vanaf nederland) zelf een auto gehuurd. Dit is echt een aanrader, zeer goede wegen en goedkope brandstof ! Zelf 2 x naar Dubaï gereden, ligt op een anderhalf uur afstand.

Dit was voor ons een unieke vakantie, echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Een heel fijn hotel

Anoniem, 27-7-2008

Een heel fijn hotel met prima service, je voelt je er echt gast. Fijne en ruime kamers. Meerdere zwembaden, al dan niet gekoeld (en da's best lekker als het echt warm is). Aan het het van 2008 zal een nieuw deel (hoogbouw, zie foto) geopend worden, maar onze kamer zo aan het strand beviel uitermate goed. Het restaurant is van zeer goede kwaliteit met ruim voldoende diversiteit.

Bespaar niet op de paar laatste euro's en laat je rijden door een chauffeur. Dikke auto, niet zoeken naar een parkeerplaats, geen risico's en Dubai (de stad) is veels te groot om daar goed de weg te kunnen vinden. Het kost je omgerekend €10,- per uur.

R.A.K. ligt op ca. 1.20 uur rijden van Dubai stad. Men is overigens hard bezig om in Dubai stad een uitgestrekte metroverbinding te realiseren.

Wij vonden het zeer de moeite waard om het land en de mensen te leren kennen.

Gereisd met partner in juni 2008

Patty, 27-4-2008

Begin maart in Hilton Spa & Beach resort geweest. Prachtige kamers in villa's in de tuin. In eerste instantie kamer boven gekregen maar toen we erom vroegen voor een kamer beneden (ivm kinderwagen) werd dit meteen geregeld. Vanaf ons terras liepen we zo het grote kinderbad in dat door een megaparasol constant in de schaduw lag. Vanaf ons terras ook uitzicht op zee (1 minuut lopen). Fantastisch ontbijt met een zee aan keus. De eerste avond in hotel gegeten (erg lekker) maar de avonden daarna met taxi naar shopping mall waar je goed kunt eten voor ongeveer 20 euro (2 volw & 2 kids), geen culinaire hoogstandjes maar wel funpark voor de kinderen. Echt een aanrader ook met kinderen.
Gereisd familie in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa in Ras Al Khaimah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa scoort een 8.8 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: