Hotel Bin Majid Beach Resort ****

Bin Majid Beach Resort
8,4

10 reviews over Hotel Bin Majid Beach Resort in het Nederlands

In een woord fantastisch!!

patrick molenbeek, 21-3-2017

Het was de 2e keer(1e keer in November 2016) dat ik naar dit hotel bent geweest. En in November was ik al zeer tevreden, maar nu was er een uitstekend entertainment team(onderleiding van mr.Tulcay met entertainers Sofia, Jitka, Svetlana en tereza), die iedereen zowel overdag als avonds vermaakte.

Het eten was zeer gevarieerd, het warme buffet was ook echt warm en niet lauw.

Het management stond ook open voor alle vragen en opmerking en probeerde dingen ook voor je op te lossen.

Het personeel in het algemeen was zeer goed en spreken zeer goed engels.

Het personeel van de beachbar is geweldig, ze maakte het verblijf aan de bar voor iedereen een feest.

De kamers waren zeer schoon, werden elke dag schoon gemaakt en voorzien van nieuwe beddengoed ,handdoeken, flesjes water en de mini-bar(gratis) werd ook elke dag bijgevuld.

Met andere woorden echt een aanrader, ik ga zelf in oktober weer terug

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Uitstekend

Dori, 20-2-2017

Het is een fantastich plek.

Ik was daar met mijn vrienden en we hadden all inclusive deal. dat is de beste optie.

het eten is heerlijk en je hebt heel veel keuzen.

je kan veel gezellige activiteiten doen. er zijn plekken waar je kan lekker uitrusten en plekken waar je kan veel plezier hebben en genoeg spellen.

Het entertainment team is echt de beste, vooral Svetlana, Tuncay en Sofia, echt aardige en gezellige mensen.

Bin Majid Beach Resort is de beste!

Love you guys!

Dank jullie wel voor alles!!

Lorela, 16-2-2017

Alles was perfect! We zijn met een groep van 6 gegaan. Wij hebben eigenlijk helemaal geen klacht over. Het personneel is heel aardig en vriendelijk. Ze hebben een entertainment team die altijd daar is om te hulpen. Het beste is om een all inclusive deal te nemen.

Er zijn 3 zwembadden, bij elke zwembad vind je een bar. Het eten is heerlijk en je hebt heel veel keuzen.

Het weer was heerlijk in februari, 23-29 graden.

Het was echt best vakantie ooit!

Wij willen Bin Majid Beach Resort van harte bedanken!

We zullen weer in november daar naartoe gaan!!

Socrates Dias, DOSM, 23-2-2017
Thank you for your positive comments, we are so glad to hear that you enjoyed your stay with us.We wish to welcome you back again at Bin Majid Beach Resort.

uitstekend resort

A.T DOGARU, 15-2-2017

Het is een zeer mooi resort waar u uw vacantion kunt besteden! We hebben hier de beste animatieteam (vooral Sofia, Svetlana en de heer D.J Tuncay.). Ze waren geweldig.

Alles is geweldig in dit resort, te beginnen met het eten, drinken, huis houden, etc en eindigend met het plezier dat je kunt vinden here.Ik echt willen terug kwam hier nog een keer op zijn minst (of misschien meer)

.Ik was vierden ook mijn verjaardag, en ik kreeg een zeer aangename verrassing van het animatieteam.

Echt mooi resort als je wilt om het te proberen.

Socrates Dias, DOSM, 23-2-2017
Thank you very much for your review, we always provide all our guests our best service to make their holiday memorable. We wish to welcome you back again at Bin Majid Beach Resort.

Prima resort, geschikt voor een relaxvakantie.

Hetty, 13-2-2017

De hotelbus reed dagelijks naar de dichtstbijzijnde mall en 2x per week naar een mall verderop. Een taxi nemen is overigens ook niet duur. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de schoonmakers hielden de kamer prima schoon. We hebben 2 excursies gedaan, eentje naar Dubai en eentje naar Khasab in Oman waar we tijdens een boottocht veel dolfijnen hebben gespot. Beide zeer de moeite waard. 's Avonds was er disco voor de jongeren, maar voor ouderen was er weinig te doen. Ook een fietsverhuur was leuk geweest om de omgeving ook eens per fiets te verkennen. Al met al toch een prima relaxte vakantie gehad.
Gereisd met partner in februari 2017
Socrates Dias, DOSM, 15-2-2017
Thank you for your positive comments, we always provide all our guests our best service to make their holiday memorable, we wish to welcome you back again at Bin Majid Beach Resort

Heerlijk genoten!

Tom, 7-11-2016

Fantastisch hotel, een heerlijke week weg en het Oasis restaurant is een absolute aanrader!
Gereisd met partner in april 2016
Socrates Dias, DOSM, 16-11-2016

Thank you very much for your review. We have done our best to upgrade the Resort last year and still on going, we are happy to hear that you are very satisfied and enjoyed your stay.

We hope and look forward to welcome you again.

Geen aanrader!

Henk, 7-2-2016

Het resort is erg afgelegen, waardoor het niet makkelijk is om iets te ondernemen in de omgeving. Daarnaast staat binnen het resort de hele dag de muziek veel te hard aan. De overlast van muziek gaat door tot 2u s nachts. Erg vervelend als je eerder wil slapen. Ook het personeel begrijpt weinig van klantvriendelijkheid. Daarnaast is het resort niet erg mooi en niet wat je verwacht van een 4 sterren resort in de Verenigde Arabische Emiraten.
Gereisd met partner in februari 2016
Socrates Dias, DOSM, 16-11-2016

First of all, allow me to apologize for the fact that we fell below your expectation. I have shared all of the comments you have highlighted with our team and ensure that it will be followed up accordingly to ensure we continue with our commitment to provide only the best services to our valued guests and hope we will welcome you back again in the near future

Niet te veel van verwachten.

Richard Duijn, 28-2-2015

Al met al een gedateerd afgelegen resort waar je geen hoge verwachtingen van moet hebben. Waar het personeel maar wat doet. Niet all inclusief boeken maar wel ontbijt en eten @ The mall iets verderop. Verder genieten van de zon. Ligt 90 km van het vliegveld.
Gereisd met partner in februari 2015

Afgelegen, rustig hotel

Diana, 6-4-2009

Dit is een prima hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding. De ligging is een minpunt. het ligt zeker op 25 km afstand van de stad. Het is echter makkelijk en niet duur om een taxi te nemen. Het hotel is goed onderhouden en wordt goed schoon gehouden. Rond het zwembad en aan het strand zijn (voldoende) strandbedden, handdoeken worden verstrekt. Het ontbijtbuffet is super, uitgebreid, alles van goede kwaliteit. De vriendelijkheid van het personeel is wisselend. Sommigen zijn superaardig, anderen hebben duidelijk het verkeerde beroep gekozen! Als je een uitstapje wilt maken naar Dubai, maar dit niet met de hotelbus wilt doen, regel dan een taxi van buiten het hotel. De hoteltaxi's worden gerund door het verhuurbedrijf van het hotel (Impala) en deze berekenen 25% meer dan een normale taxi. Ook de terugreis is makkelijk te regelen, maar zorg ervoor dat de chauffeur weet waar hij naartoe moet! Voor ons is het een superleuke vakantie geweest, voor meer info kan je altijd mailen!
Gereisd met partner in april 2009

Arja, 8-5-2007

Ligging:

-direct a/h strand waar tegenover(+/- 1,5 km afstand)een nieuwe hotelzone gebouwd wordt (bouwwerkzaamheden:stof, lawaai en vrachtwagenverkeer)

-erg afgelegen (geen uitgaansmogelijkheden of winkels in directe omgeving), dichtsbijzijnde stad Ras Al Khaimah ligt op 25 km afstand

De kamer:

- ruim en schoon(kamer 343)

- badkamer redelijk netjes(douche,toilet en wastafel),wel aan een opknapbeurt toe

Het personeel: vriendelijk, spreekt redelijk goed Engels

Het eten:

- ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid

Aanraders:

- de excursies naar Oman(dhoni-boottocht, snorkelen en dolfijnen spotten)en Woestijssafari in de buurt van Dubai.

Overige info:

- 99% van de gasten zijn Russen

Het is een schone middenklassehotel, maar het heeft niet de uitstraling die men wellicht van een hotel in VAE verwacht en door de locatie is het ook minder geschikt voor jonge, ondernemende mensen.

Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bin Majid Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bin Majid Beach Resort in Ras Al Khaimah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bin Majid Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bin Majid Beach Resort scoort een 8.35 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: