Hotel Al Hamra Residence ****

Hotel Al Hamra Residence ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Al Hamra Residence**** bij :

1 review over Hotel Al Hamra Residence in het Nederlands

S. van Elk, 28-8-2007

Zojuist teruggekomen. We hebben een super vakantie gehad. Het was een beetje te warm buiten, maar dat is de tijd van het jaar. De service in het resort is top!!! Schone kamers, twee maal daags schone handdoeken, goede bediening in restaurants, goed eten en veel keus, shuttelservice en op en top vriendelijk personeel. We hebben inderdaad gezien dat er volop gebouwd wordt, maar last hebben we er niet van gehad. Kortom het resort kunnen wij zeker aanraden aan anderen!!
    Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Hamra Residence in Ras Al Khaimah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Hamra Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Hamra Residence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.