Hotel Hatta Fort ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hatta Fort bij:

3 reviews over Hotel Hatta Fort in het Nederlands

Geweldig Hotel

cinnie, 7-3-2009

Super verblijf gehad. De kamers waren zoooo mooi en schoon. Zeer lux en erg romantisch. Het waren eigenlijk kleine 'berghutten ' met houten balken, Riant bed, grote badkamer met gebruik van badjas en slippers. Apart bad en een douchecabine. Ruim balkon met zitje. Het personeel is zeer vriendelijk en doen alles voor je.

Ontbijt erg uitgebreid en vers. Diner was super. Erg goed en mals vlees en verse vis. De kaart was niet echt uitgebreid, maar wat wij gegeten hebben was fantastisch. Zwembad was idd klein, maar dat vind ik het minst belangrijk. Het uitzicht op de bergen is zeer mooi. Het is een echte aanrader! Wij gaan er zeker voor de derde keer naartoe.

Er is niks mis met Hatta Fort Hotel

Gereisd met partner in maart 2009

Trudy, 27-1-2008

Wij vonden dit een heerlijk hotel, mooie grote kamers aan de tuin. Omgeving met veel bergen, echt schitterend.

Vriendelijk personeel, heerlijke bedden. Alles goed schoon en onderhouden. Er zijn een klein aantal wandelingen uitgezet rond het hotel, stelt niet veel voor, maar de uitzichten zijn mooi. We vonden het een verademing na Dubai.

Gereisd met partner in januari 2008

sylvia, 13-8-2007

Op de folder lijkt het een geweldig hotel.

Wij zijn er een dagje op bezoek geweest vanuit Fujairah ( een zeer mooie route)

Klein zwemdab en een iets groter zwembad met waterval

we hebben er gegeten en ijs na gehad e

het ijs smaakte zeer poederig!!

Wij vinden dit geen aanrader het schijnt een 4* te zijn maar 3* komt dichter in de buurt

De ligging lijkt op de foto zo perfekt maar valt echt tegen.

Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hatta Fort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hatta Fort in Hatta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hatta Fort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hatta Fort scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.