Hotel The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina *****

Hotel The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina
The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina bij:

17 reviews over Hotel The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina in het Nederlands

Heel goed hotel

Chantal, 5-7-2016

Wij waren voor een weekje in Dubai. The Westin is een super goed hotel met mooie kamers. Het ontbijt was zeer goed! Het enigste minpunt was dat ik bij aankomst al met mijn visa een waarborg van 500 euro moest geven (voor de minibar enz...)

Het is een tophotel en ik zou het iedereen aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Geweldig. Gaan zeker terug

Kim van de Looverbosch, 16-6-2016

Hier geweest voor onze huwelijksreis. Wat een geweldig hotel. Alles is goed. Personeel is goed/vriendelijk

Spreken goed engels. Ontbijt uitgebreid en elke dag anders. Personeel bij zwembad heel goed. Ze maken je bedje op, draaien de parasol goed. Echt op en top luxe..Ligging is super. Metro is aan de andere kant van de straat. Je koopt voor een paar euro een dagkaart en kunt overal komen. Burj Khalifa, Aquaventure & Dubai Mall zijn echte aanraders.. Mochten we in de toekomst hier nog komen gaan we zeker hier terug.. Temperatuur viel ons erg mee. Staat (bijna) altijd windje

Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

Melaty Zaman, 2-5-2016

Alles geen op of aanmerkingen over deze accommodatie
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prachtig hotel

A. de Meulmeester, 20-8-2012

modern en goed uitgerust hotel met zwembad en strand. Uitstekende service.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Fantastisch hotel

Ammerlaan, 5-3-2012

Het Westin Hotel in Dubai is in 1 woord fantastisch! Het eten is goed verzorgd, de kamer en vooral de bedden zijn zeer goed en ook rondom het hotel is er genoeg te doen met het prive strand, de vele zwembaden etc. De service is uitstekend en het ontbreekt je hier aan helemaal niets. Alles is schoon en netjes en prachtig ingericht. Voor zowel stellen als stellen met kinderen is dit een prima hotel.
Gereisd met partner in maart 2012

wat een super hotel

fam. koene, 3-12-2011

we zijn zeven dagen hier geweest en alles was super.heel goed ontbijt en eten overdag aan het strand,hele goede service,schone kamers en hele heerlijke bedden ,zijn al in vele hotels geweest,maar deze springt er echt uit

niet zozeer de inrichting die was gewoon mooi,maar alles erom heen was geweldig geregeld en men deed er alles aan om het de gasten zo veel mogelijk naar hun zin te maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in november 2011

Heerlijke bedden

Arnold, 25-7-2011

Tijdens onze huwelijkreis verbleven wij in het Westin. De lobby van het hotel is indrukwekkend, maar dat was niks in vergelijking met onze kamer. Supergrote lcd tv, heerlijke bedden (nog nooit zo lekker geslapen) mooie badkamer en een mooi uitzicht op het strand, en daarachter palmeiland. Het zwembad is mooi aangelegd. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt, en dit was zeer uitgebreidt, van zalm tot diverse salades en van pannekoeken tot aan tig soorten brood. Vanuit het hotel zijn de vele malls en de oude binnenstad goed te bereiken. Neem gerust een taxi om alles te zien, het kost er niks!! Heb je vragen mail me gerust!
Gereisd met partner in januari 2011

GEWELDIG

Kerger, 18-1-2011

Hebben een week in dit hotel mogen genieten! Met 4 volwassenen en 3 kinderen. Echt een superaandrader, heerlijk bedden, goede service (wij zouden op de 8e zitten, totdat ze zag dat we 3 kids hadden, kregen we 2 kamers beneden met tuin!), ontzettend aardig personeel, mooi hotel van binnen en van buiten, heerlijk zwembad en strand, genoeg te doen! Ook het eten is prima in orde, genoeg keus! Ik kom zeker een keertje terug. Met de taxi is ook alles goed bereikbaar en dat is ook niet duur.
Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Mooi hotel

Kelly en Vivian , 23-6-2010

Mooie, luxe hotel. Perfect gelegen naast het Le Meridien. Hotel biedt veel faciliteiten
Gereisd met vrienden in mei 2010

Te amerikaans, niet kindvriendelijk,

Fam. van de Berg, 10-6-2010

Het hotel viel ons erg tegen. Jumerah Beach hotel was volgeboekt en we hebben dit hotel vanwege de ligging als alternatief genomen.

Voor de kinderen (13 en 14 jaar) was er geen vertier. In een bepaald deel van het zwembad mochten ze zelfs niet zwemmen. Daar lagen de mensen voor hun rust en mocht onder de 16 jaar niet gezwommen worden. Belachelijk. Kon het bijna niet geloven toen de kinderen kwamen vertellen dat ze fdaar niet mochten zwemmen. Als je het zwembad in liep (vanaf de kant) en je kwam boven werd er gefloten door de badmeester!! No jumping! Een lunch bestellen is ook geen succes aan het zwembad. Na 20 minuten zwaaien komt er eindelijk iemand de bestelling opnemen. Eerst komt het drinken.....en na +/- 25 minuten het lauwe eten. Komen ze met een golfcart brengen. Slappe friet en lauwe pizza's. Drinken is dan al op en weer wat te drinken bestellen schiet niet op. Naast het strand is een landingsbaan waar elk uur wel een klein vliegtuig land. Kortom, niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina scoort een 9.15 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: