Hotel The Harbour & Residence *****

Hotel The Harbour & Residence
The Harbour & Residence

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Harbour & Residence bij:

1 review over Hotel The Harbour & Residence in het Nederlands

Zijn zeker van plan terug te gaan!

Giel de Ligt, 17-8-2009

Wij zijn naar dit hotel geweest in juli '09, en geloof me als ik zeg, het is ieder stuivertje waard! Na binnenkomst word je een handdoekje aangeboden dat uit de vriezer komt (en dat is heerlijk bij 42 graden), een drankje, en binnen 3 minuten laat een piccolo je je kamer zien. Fantastisch.

We waren gewaarschuwd door de reisleiding dat je misschien last kon hebben van de bouwactiviteiten, maar dat veel echt heel erg mee. Naast het hotel word de Cayan Tower (google maar, mooi ding) gebouwd, maar daar hoor je weinig van. Voor de mensen met hoogtevrees, een gezinslid heeft het ook (vrij erg), maar op de 31'ste verdieping had zij nergens last van, zelfs bij het ontbijt op de 52'ste had ze geen problemen. Ze zegt zelf dat dat waarschijnlijk komt omdat de ramen niet helemaal open kunnen, en er balken over de ramen lopen die je zeker 20 centimeter van het glas afhouden. Ik zie dat ik nu bijna door mijn letters heen ben, dus houd ik het er mee op: Dit is een fantastisch hotel is, gaan terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Harbour & Residence in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Harbour & Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Harbour & Residence scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: