Hotel Semiramis **

Semiramis

1 review over Hotel Semiramis in het Nederlands

Aukje, 9-6-2008

In april een weekendje in dit hotel verbleven als tussenstop naar Zuid-Afrika. Het was een aanbieding van de vliegmaatschappij 'Emirates'. Was daardoor erg goedkoop, maar daar was het hotel ook naar. Sobere kamers en een badkamer die constant onder water stond door lekkende badkuip en wastafel. Klein zwembad op het dak en een niet echt lekker en uitgebreid ontbijt. Het stoorde ons echter niet, omdat we er niet waren voor de luxe van het hotel, maar voor Dubai. Het hotel ligt midden in de stad, waardoor Dubai te voet te verkennen is. Als je niet veel van een hotel verwacht, maar net zoals wij Dubai wilt zien is dit een prima onderkomen. Vooral voor de prijs! LET OP: toen wij op de terugweg vanuit Zuid-Afrika nog een dag in Dubai waren (maand mei) was het echt te warm om buiten te zijn.
Gereisd met partner in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Semiramis in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Semiramis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Semiramis scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: