Hotel Ritz Carlton *****

Ritz Carlton
9,4

9 reviews over Hotel Ritz Carlton in het Nederlands

Prachtig gelegen aan de zee

Martinus, 8-4-2015

Het Ritz Carlton is in 1 woord een echt 5 sterren hotel
Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Fantastisch hotel !

M.A.Schouten , 7-10-2014

Dit hotel heeft alles wat je nodig heb op een mooie vakantie in Dubai .
Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Geweldige plek!

Anke , 29-1-2014

Ritz Carlton Jumeirah beach heeft een uitstekende service, het ontbreekt je aan niets, ontzettende mooie kamers! Keus uit genoeg restaurants en zwembaden. Ruimte genoeg bij het zwembad. Het zwembad was lekker warm voor de tijd van het jaar!! We waren met onze dochter van 1 jaar en die werd ontzettend verwend door al het personeel! We hebben genoten!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Luxe, rust, genieten

mevrouw Willekens, 8-3-2013

Top locatie, midden in The Walk, maar toch een oase van rust
Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijke plek

A. van der Vis, 2-6-2009

Prachtig hotel, mooie kamer. Mooi zwembad en zo vanuit je hotel de Arabische golf in. Wat we wel opvallend vonden: Dit is het eerste (luxe) hotel waar we 's morgens hebben moeten wachten totdat we konden aanschuiven bij het ontbijt.
Gereisd met partner in september 2005

E. Peek, 2-3-2008

Fantastische service, ook wij zijn echt waar in de beste hotels geweest maar qua service is dit echt het beste. Ligt veelal aan het buitenlandse personeel. Dubai blijft natuurlijk wel surrealistisch. Nadeel blijft dat alles met de taxi gedaan moet worden hoewel die zeer betaalbaar is. Over een tijde wanneer ook jumeirah beach enigszins klaar is zal het leuker te voet winkelen zijn. Tot die tijd is dit hotel aan het strand er een waar je echt geen spijt van kunt krijgen. We zijn ook bij andere hotels geweest (Le Meridien, Hilton) maar het Ritz is kleinschaliger en onovertroffen vind ik. En duurder overigens maar het geld waard.
Gereisd familie in maart 2008

anita en roger, 1-3-2008

tegenover de megahotels is dit een verademing het is maar drie verdiepingen hoog ,met weinig kamers dus voor Dubai een kleinschalig hotel.

er is voldoende tijd voor de gast.

mooie tuin en mooie zwembaden.

geen hotel voor families met kinderen meer voor koppels die rust zoeken

enig minpunt zijn de hotels die aan de acherzijde gebouwd worden maar dit is in heel Dubai zo

tip ga iedere avond in een ander hotel eten

Gereisd met partner in januari 2006

fcj van bree, 29-5-2006

de nieuwbouw apartementen achter het hotel is jammer. je hebt straks totaal geen privacy meer als je in de tuin of op het strand ligt
Gereisd zakelijk in juni 2005

Patrick, 22-1-2005

Super Hotel met goede service en heel vriendelijk voor kids. Wel een enorme buwput in de directe omgeving....
Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ritz Carlton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ritz Carlton in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ritz Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ritz Carlton scoort een 9.37 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: