9,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel One & Only Royal Mirage Residence & Spa***** bij :

11 reviews over Hotel One & Only Royal Mirage Residence & Spa in het Nederlands

Pauline, 29-7-2007

Op de terug weg vanuit een droomvakantie op Mauritius, moesten we natuurlijk ook weer een paar nachtjes naar ons favoriete hotel.

Dit keer met onze 3 kinderen en mijn ouders. Junior suite + Prestige room, naast elkaar en ideaal. Juniour suite is ruim genoeg voor 5 personen en is een grotere uitvoering van de prestige room. Wel wat extra's zoal een Nespresso coffeemachine en wat andere kleine dingen. Het eten was wederom uitstekend en de kinderen vermaakten zich prima in het heerlijke koele zwembad waar de service ook weer top was.

Tsja, wat valt er eigenlijk nog te vertellen? Dit is gewoon voor ons "het" hotel in Dubai en gaan er iedere jaar weer naar toe en merken dat de service gelijk blijft of zelfs nog beter wordt!

Jammer alleen van de grote gebouwen die nu ook achter de Residence uit de grond gestampt worden, het zicht vanuit zee is hierdoor verpest - helaas. Dit is hotel is een echte aanrader!!

Gereisd anders in juli 2007

Jewel, 17-4-2007

Helaas is het al enkele jaartjes geleden dat ik in dit prachtige hotel ben geweest.Het was absoluut mijn mooiste vakantie.Het personeel draagt je op handen en het eten was er fenomenaal.Ik ben daarna nog enkele keren in Dubai geweest maar geen enkel hotel heeft dit kunnen evenaren.Jammer genoeg ben ik op dit moment niet in de gelegenheid om mijn vakantie in dit hotel te vieren maar ik kijk uit naar de tijd dat dit wel weer kan.
    Gereisd anders in april 2007

Pauline, 25-1-2007

Wij gaan al jaren naar dit "luxe" gedeelte van de Royal Mirage. De service is top en geen schreeuwende kids rond het zwembad!!! Misschien hebben we wel een streepje voor omdat ze ons kennen maar dat betwijfel ik.

De Spa is mooi en een absolute aanrader.

Het eten is geweldig maar waar het ons om gaat is de rust. We hebben in diverse hotels gelogeerd: Beit al Bahar Villa's (bij het Jumeirah Beach Hotel), Jumeirah Beach Hotel, Madinat Dar al Masyaf), Radisson SAS / nu Sheraton Jumeirah Beach, maar bovenstaande blijft onze favoriet. Mede ook dankzij de goede boekingen via DKTS!

Wil je genieten met z'n tweetjes? Ga dan hier heen, het kost wat meer maar is absoluut de moeite waard!!!

Gereisd anders in januari 2007

R. Singh, 6-9-2006

Dit hotel is zeer aan te raden. Ben er zelf op huwelijksreis geweest. Wij hebben al in vele hotels verbleven maar dit hotel spreekt echt boekdelen. Het verblijf in dit hotel was werkelijk een sprookje. De service van het hotel was uitstekend. Royal Destinations, bedankt voor jullie hulp en de goede prijs!
      Gereisd anders in september 2006

n.jaspers, 18-5-2006

Wij zijn hier eind april geweest, super hotel, het personeel doet echt alles om het naar je zin te maken.

Echt een aanrader, als je van luxe houdt perfect hotel.

Restaurants ook top!!!!

Het hotel ligt wel ver van Dubai centrum maar met de taxi geen enkel probleem.

Gereisd anders in mei 2006

Nadia Manar, 6-2-2006

wij zijn in juni geweest 2005 we vonden het een prachtige hotel het had echt een goede service en vooral voor degen die rust willen moet je daar naartoe gaan we zijn in meerdere hotels geweest in dubai maar Royal mirage is de ideale hotel voor mensen die zonder kinderen op vakantie gaan, maar als je kinderen mee gaan kan je ze het beste meenemen naar jumeirah beach hotel
      Gereisd anders in februari 2006

Fam. Kavcic-de Ruiter, 28-1-2006

Wij verbleven in Arabian Court (1 van de 3 hotels in Royal Mirage) in september 2005. Uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. In de buurt van het hotel wordt Palm Island in zee gebouwd, maar daar heb je absoluut geen last van. Het eten in de diverse restaurants is heerlijk en de kinderclub en babysit voor ons zoontje van 3 waren prima. Wij hebben veel andere hotels bekeken in Dubai maar horen van iedereen (incl. locale expats) dat je hier het beste zit. Overige hotels zijn vaak heel massaal en luidruchtig. Royal Mirage absoluut niet ! Wij gaan zeker weer terug.
      Gereisd anders in januari 2006

Ria, 19-6-2005

Jammer dat het in de bouw gebied ligt.Anders mooi hotel.
      Gereisd anders in juni 2005

Marc Sartor, 29-5-2005

Marc & Janice,

Top Hotel, ik zou zelfs zeggen het beste Hotel van Jumeirah Beach!!! Wij hebben gelogeerd in verschillende Hotels in Dubai Jumeirah Beach waronder de Hilton, Sheraton en Burj al Arab maar om eerlijk te zijn vinden wij de Royal Mirage het beste en leukste Hotel om een perfecte en stijlvolle vakantie te beleven.

Gereisd anders in mei 2005

jana vanourkova, 6-4-2005

In een woord - een sprookje .Alles tot de puntjes verzorgd, zoals je kan van SUN international verwachten. Voor mij het beste hotel ooit.

Pluspunt- de hotel gasten zijn decent, er zijn geen schreeuwende kinderen (zo als in Jumeriah Beach hotel). Hier heerst een ambiance van luxe en niveau. Aanrader voor een honeymoon.

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel One & Only Royal Mirage Residence & Spa in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel One & Only Royal Mirage Residence & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel One & Only Royal Mirage Residence & Spa scoort een 9.55 uit 10 op basis van 11 reviews.