KinderhotelWeer vandaag39°26°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Suites Dubai Mall of The Emirates voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Suites Dubai Mall of The Emirates in het Nederlands

Prachtig design hotel met suite kamers

Helene
28-2-2012

Algemene indruk is niet al te groot hotel dichtbij Shopping Mall of Emirates. Hotel ligt in de stad en het uitzicht is op hotels en nieuwbouw. Het personeel is zeer behulpzaam en aardig. Kamers (suites) zijn groot en wij hadden twee badkamers. Alles was heel schoon en worden iedere dag bijgehouden. Het ontbijt hebben wij per dag bijgeboekt en je had de keuze. Bijv. het continental onbijt voor ca. euro 5,-- bestond uit koffie/thee, sapje, mandje met brood,toast, choc.broodje, jam. Verder was alles als extra bij te bestellen. Er is ook een buffet en dit wordt door reisorg. aangeboden voor AED 66,-- ( ca. euro 13,20). Advies kies in het hotel welk ontbijt je wenst. Taxi's zijn bij het hotel te krijgen, meestal staan ze klaar voor vertrek. Ook de metro is een prima vervoermiddel, zo'n 450 meter van het hotel en ook via de Shoppingmall is er een metro station te bereiken. Dagkaart AED 16,- pp

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Geweldig

Ton
10-5-2011

Nieuw niet al te groot hotel met een prachtig interieur, grote lobby met afgeschermde computerhoek(3 stuks) en playstationhoek (ook 3 stuks), gratis te gebruiken. Zeer ruime kamers, wij hadden met z'n drieen zelfs twee badkamers! De ligging is zeer centraal in Dubai, omdat Dubai geen echt centrum kent moet je eigenlijk overal met de taxi naartoe. Taxi's zijn voor de deur altijd beschikbaar. Als je geluk hebt staat 1 van de 2 hotel Lexus'sen er. Die zijn uitgerust met de zelfde meter als gewone taxi's en dus ook net zo spotgoedkoop. Reizen in stijl! Het ontbijt was ook spotgoedkoop tussen de 5(gewoon) en 9 (zeer uitgebreid)euro. Alles was brandschoon. Ik zou er zeker wil terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Geldautomaat, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Suites Dubai Mall of The Emirates in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Suites Dubai Mall of The Emirates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.