Hotel Nihal ***

Matig

4 reviews over Hotel Nihal in het Nederlands

Perfect hotel

annemarie, 22-10-2009

Ik ben net terug van een paar dagen Dubai en Nihal hotel.

Het is een prima 3 sterren hotel met een super centrale ligging. Het personeel is heel vriendelijk en staan voor je klaar. De kamer was eenvoudig maar meer dan voldoende, een fijn bed en een lekkere douche.

Ik kan het absoluut aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2009

Prima hotel, niets op aan te merken

Debby, 14-10-2009

Het is een prima hotel en ligt lekker dichtbij het centrum. Het meest handige van het hotel vonden wij de hotelbusje die je makkelijk en snel naar het strand brengen. Dubai is trouwens geweldig, echt een aanrader. We zijn een week in het hotel verbleven en hebben alle highlights van dubai kunnen zien.
Gereisd met partner in januari 2009

Harry en Tom Dekker, 7-3-2008

Aardig hotel , in het centrum van Deira , perfekte regeling hotelbusje naar strand/park, is 15 minuten rijden. Kamers mogen wel een grote beurt hebben, wordt wel elke dag gepoetst maar toch veel schimmeltjes en de keuken ziet er niet uit.Ontbijt is erg zuinig en bediening aldaar is waardeloos. Hotel licht op wandelafstand van leuke winkelstraat en dicht bij het grootste winkelcentrum van Dubai.

10 minuten van het vliegveld en 15 minuten van het meest luxe hotel van de wereld.

Bij de receptie kan je tochtjes boeken zoals citytour en dessertsafari. Het zwembad bij het hotel kan je gerust overslaan , ons ligbad thuis is groter. Volgende keer toch maar een paar sterretjes meer boeken. Ons zien ze niet meer terug in NIHAL

Gereisd anders in maart 2008

b.schmit, 30-11-2007

Dit hotel is echt een verschrikking.!!

gelukkig maar 1 nacht verbleven in dit hotel.

de lobby van het hotel is meer een gang. op de 3e verdieping zit een chinees restaurant/bar/disco en dit hoor je dan ook door het gehele hotel. mijn kamer zat op de de 7e etage en daar trillde ik me bed uit van de muziek,om 0300 snachts.

de kamer was al helemaal een drama Alles hing scheef douche met tape tegen de muur geplakt lamp hing alleen aan de draadjes uit het plafond dat overiges naar benenden kwam vloer onder de zwarte plekken. airco rooster met ducktape tegen de wand an geplakt het is jammer dat hier geen filmpjes geplaatst kunnen worden want eigelijk is het lachwekkend dat dit kan in een 3 sterren hotel.

de 3 sterren is het dus ook totaal niet waard

ik ben niet snel ontevreden over een hotel maar dit slaat werkelijk alles

Gereisd zakelijk in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nihal*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nihal in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nihal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nihal scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.