Hotel Mövenpick Bur Dubai *****

1 review over Hotel Mövenpick Bur Dubai in het Nederlands

Fantastisch hotel!!

Moopie, 20-2-2010

Ik ben verliefd!

Op dubai, op de vriendelijke mensen die werken in dubai en verliefd op dit hotel.

Werkelijk alles aan dit hotel is perfect. Het ontbijt (zooooo veel keus heb ik nog nooit gezien), het zwembad op het dak (voor als je geen zin hebt in het strand), de kamers (heerlijke bedden, uitstekende airco, prachtige badkamer), de gratis shuttlebus van het hotel naar het jumeirah beach en de wafi mall, de vriendelijke mensen die in dit hotel werken en de keuze uit 4 a la carte restaurants.

Dit hotel is echt iedere van de 5 sterren meer dan waard. We hebben hier een heerlijke tijd gehad. De wafi mall is op loopafstand (3 min auto) en het jumeirah beach is op 15 a 20 min met de auto. Voor de rest valt er in de buurt van het hotel niet veel te doen, maar met 4 restaurant, gratis internet in de lobby, een starbucks in het hotel en een tv op de kamer kom je de avonden dat je niet uitgaat in het centrum wel door.

Zwijmel..... ik mis dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Bur Dubai in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Bur Dubai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Bur Dubai scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: