Hotel Metropolitan Palace *****

8,1

6 reviews over Hotel Metropolitan Palace in het Nederlands

good nice hotel

N.satar, 23-11-2009

nice beautiful hotel, excellent service.

I will visit this hotel again.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

klasse hotel,DE GAST CENTRAAL!

karin, 8-3-2009

onze reis van 20 februari t/m 1 maart (een goede prijs vanwege een van de vele aanbiedingen) bestond uit veel zon (rond de 30 graden), een geweldig hotel, prijs/kwaliteit uitstekend, service optimaal (vanwege ziekte man aldaar ,het zo comfortabel mogelijk maken voor ons, een goede ligging, kamer voorzien van alle luxe, een echte aanrader!
Gereisd met partner in februari 2009

wendy peters, 12-6-2008

wij zijn in maart in dit hotel geweest, echt een aanrader. Zeer luxe en schoon. Eten ook perfect, en het personeel zeer vrienelijk als je iets wilt boeken. We zijn met een helicopter gevlogen over heel dubai, duur maar echt geweldig.gaan zeker nog eens terug. Groetjes peter en wendy Peters te Neer (limburg).
Gereisd met partner in maart 2008

A.D., 10-8-2007

De reis was zeer goed verzorgd. Bij aankomst zijn we goed opgevangen. Hotel was luxe en zeer vriendelijk personeel. Terugreis was ook goed geregeld. Helaas is tijdens de heenvlucht mijn reiskoffer zodanig beschadigd dat ik helaas genoodzaakt was om nieuwe reiskoffers aan te schaffen.
Gereisd met partner in juli 2007

Rieta Fidder, 19-1-2007

Prachtig hotel in het oude stadsgedeelte. Echt een aanrader.
Gereisd anders in januari 2007

Wil Zoun, 11-1-2007

Gunstig gelegen hotel voor een bezoek aan Dubai stad. Je bent snel bij alle bezienswaardigheden. Ondanks de ligging in het centrum toch erg rustig. De kamers zijn erg comfortabel en ruim. Zeer vriendelijk en attent personeel.
Gereisd met partner in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Metropolitan Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropolitan Palace in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropolitan Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Metropolitan Palace scoort een 8.14 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: