Aparthotel Marina View

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Marina View bij:

2 reviews over Aparthotel Marina View in het Nederlands

Geweldig!

Daniëlle, 17-8-2016

Eind januari/begin februari hier 10 dagen samen met mijn vriend geweest. Het hotel was super. De prijskwaliteit verhouding is uitstekend. Het ontbijt is erg goed. Er is enorm veel keuze. Wat wij vooral erg bijzonder vonden aan dit hotel is de locatie. De locatie is geweldig! Je loopt binnen 10 minuten naar het strand en binnen 5 sta je bij de haven. Hier vind je enorm veel leuke restaurants en terrasjes. Ook loop je binnen 10 minuten naar de Marina Walk toe waar ook ontzettend veel restaurantjes en winkeltjes te vinden zijn. Het enige nadeel is dat het zwembad omringt is door hoge gebouwen, waardoor er (helaas) weinig zon is gedurende de dag. Maar zoals ik al zei; de zee is ontzettend dichtbij, dus je kunt er ook voor kiezen om daar naartoe te lopen.

Het laatste wat ik kwijt wil is dat het personeel enorm vriendelijk was. Niks te klagen over dit hotel dus!! Het geld zeker waard geweest.

Gereisd met partner in februari 2016

Niet wat we verwacht hadden

Ilse Nelisse, 28-3-2012

Algemene indruk was goed! Omgeving was niet mooi, je kijkt aan alle kanten uit op een bouwput!

Het hotel ligt vlak langs de snelweg (geen last van) en vlakbij metrostation. Strand ongeveer 10 min lopen. Dubai Marina Mall (met supermarkt en pin) op 7/8 min lopen.

Personeel niet erg vriendelijk of behulpzaam. Ontbijt vonden wij enorm tegenvallen. Croissants, chocoladebroodjes, geroosterd brood en yoghurt is het wat normale ontbijt. Verder rijst, worstjes, spaghetti, rosti, salade....

Kamers worden wel elke dag schoon gemaakt. Je kan badlakens bij het zwembad pakken. Erg fijn is de koelkast/vriezer op de kamer!

We vonden het hotel dus niet zijn geld waard!!

Wij hadden meer van Dubai verwacht. Vonden het tegenvallen. Ook het weer! Veel bewolking en een waterig zonnetje! Wel warm! In 10 dgn tijd 1x een blauwe lucht gezien.

Wij zouden er niet snel meer naartoe gaan! Doe ons New York maar!!

Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marina View in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marina View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Marina View scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: