Hotel Madinat Jumeirah Al Qasr *****

9,9

25 reviews over Hotel Madinat Jumeirah Al Qasr in het Nederlands

Beste hotel ooit!

-, 4-1-2016

Ik ben al veel op reis geweest en heb al in veel hotel geslapen maar een hotel als dit ben ik nog nooit tegengekomen. Alles was op en top geregeld, de kamer was perfect en alles was ingericht in een soort van Arabische stijl. De kamer werd 1 keer per dag schoongemaakt en s'avonds werd je kamer ook nog is een keer klaargemaakt voor de nacht. Super vriendelijk personeel en een prachtige accommodatie. Er reden golfkarretjes rond die je overal naartoe konden brengen of je kon jezelf laten vervoeren per bootje (abra). Veel gelegenheden waar je kon eten en het ontbijt was erg uitgebreid. Het strand was ook wonderbaarlijk mooi. Vriendelijk personeel die je plek aan ging wijzen en vervolgens wat water bracht voor de warmte. Lunchen was ook mogelijk op het strand en achter het strand was het zwembad voor de mensen die niet zo van de zee houden. Het zwembad was wel een beetje aan de warme kant dus dat was minder. Wij hebben een superverblijf gehad in Madinat Jumeirah Al Qasr en komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met vrienden in december 2015

Werkelijk fantastisch!

Timmer, 22-10-2012

Zijn net terug van 9 dagen Madinat Jumeirah Al Qasr. Wat is het hier fantastisch! Werkelijk alles klopt. Heerlijk eten, vriendelijke mensen, schoon. Je hebt je eigen butler die alles voor je regelt, restaurants reserveer, taxi bestelt, bootje/golfkarretje regelt, daardoor korte lijnen en heb je niet het idee dat je in een groot hotel zit. Vanaf het plaatje komt het niet over hoe het in de werkelijkheid is, want in het echt is het vele malen mooier. Service op strand is super, handdoeken worden gelegd op stoelen, vochtige handdoekjes, ijsjes worden uitgedeeld, ze komen langs met vers fruit. Met bootjes of met golfkarretje word je overal naar toe gebracht in het complex, maar de bootjes en golfkarretjes op zich is al een attractie. Waterpark vrij toegankelijk. Het is een duur hotel, maar het is het zeker waard! Ondanks de grote is het hier rustig en kom je helemaal tot rust. Niet twijfelen, gewoon boeken want het is hier het paradijs. Je zult geen spijt krijgen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Fantastisch!!!!

Marieke, 2-11-2010

Dit hotel is werkelijk een sprookje. Alles wordt er voor je geregeld: je handdoek wordt bij het zwembad voor je klaar gelegd, ze komen langs met ijsjes e.d. De kamer is heel ruim en van alle gemakken voorzien. Het eten is heerlijk ( wij hadden half pension). De service van het personeel is uitmuntend!
Gereisd met partner in oktober 2010

via touroperator: super aanbieding

Hans, 17-5-2010

Dit hotel ligt samen met nog een ander Jumeirah hotel (en een souk) in een prachtig strand resort. Over het gehele resort zijn grachten aangelegd, met geruisloze watertaxi's wordt je naar je favoriete restaurant (circa 25) gebracht. Super gastvrij personeel. Prijzen voor de drankjes zijn aan de hoge kant, maar logisch voor een 5 sterren hotel.
Gereisd met partner in mei 2010

een sprookjeshotel uit 1000 en 1 nacht

Esther, 21-3-2010

We zijn hier met onze zoon van 7 geweest in Augustus 2009.Het was warm maar aagenaam.Het zwembadwater werd gekoeld en de nette bediening kwam regelmatig met een koele versnapering langs.Het eten was overal even goed.Prijs-Kwaliteit verhouding is erg goed en de ligging is zeer centraal.Onze zoon werd ziek en er was meteen medische hulp,ook informeerde de directie regelmatig naar zijn herstel.We hebben er een fantastische vakantie beleefd en gaan zeker terug.Dit was onze 4e keer in Dubai.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Supertop !!!!

margotderckx, 8-2-2010

Heel mooi hotel met een heerlijke ontspannen sfeer. PErsoneel vriendelijk , kamers mooi en netjes, service ongelooflijk. In een woord supertop !!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Wist niet dat zoiets bestond.

Marco, 18-11-2009

Onze eerste keer in Dubai. Ondanks al onze vooroordelen over Dubai moeten wij bekennen dat het een uitzonderlijk mooie bestemming is. Al Qasr is van onwaarschijnlijke klasse. Vooral het eten is uitstekend en de afwerking van het hotel is uniek m.n. de plafonds. In de naastgelegen Souk kun je aardig zoek raken. Vooral het diepzee vissen op de Perziche golf is een aanrader voor iedereen.
Gereisd zakelijk in oktober 2009

Een luxueuze Arabische droom

Jynthe, 30-7-2009

Dit prachtige hotel heeft de béste service ooit! Het personeel is zo ontzettend sympathiek en begaan! Ook de locatie is excellent: Buiten had je meteen zicht op het fascinerende Burj Al Arab, dat je overigens altijd kunt bezoeken als je hier verblijft. (De gasten van Madinat Jumeirah en Jumeirah Beach hebben geen afspraak nodig.)

Het hotel biedt handige diensten aan; bv de shuttlebus die op regelmatige tijdstippen rijdt naar oa. winkelcentra! Ook per taxi is alles vanuit dit hotel simpel te bereiken.

Het eten was erg goed en uitgebreid. Bij half pension heb je de keuze uit enkele buffetresto's.

Het comfort van de gast is belangrijk! Je wordt met golfkarretjes of 'abra'bootjes naar plaatsen in het resort gebracht etc..

Ik hoop absoluut ooit nog terug te gaan naar dit wondermooie hotel!

Stuur mij gerust een mailtje met vragen over het hotel, wellicht zal ik je kunnen helpen.

Gereisd anders in juli 2009

Uitmuntende faciliteiten

Michiel, 22-3-2009

Wij zijn in maart 2009 een week geweest. De service en faciliteiten zijn van zeer hoog niveau. (Top 20 Worldwide Goldlist 2009 van Conde Nast Traveller). Qua eten is er keuze te over binnen het resort, De vele restaurantjes aan het water, in de 'souk' en elders over het complex verspreid, maken dat je een maand in dit hotel kunt verblijven en toch iedere dag in een ander restaurant kunt eten. De bediening is veelal of Aziatisch of afkomstig uit India, zeer hoffelijke mensen, die bovendien van huis uit vaak goed Engels spreken. Het zwembad is lekker groot en heeft warm water. Het strand is geweldig met een prima bediening en mooi uitzicht op de Golf en het bekende zusterhotel. De prijzen zijn in verhouding met de betere Europese 5* hotels, hier krijg je er wel een echt onvergetelijke ervaring voor terug. Tip: het (vis)restaurant op de pier.
Gereisd met partner in maart 2009

Een echte aanrader

Hans & Nancy, 26-2-2009

Mensen,omgeving alles klopte,was reeds in Jumeirah Beach Hotel 5 jaar geleden maar dit was om nooit te vergeten.
Gereisd met partner in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Madinat Jumeirah Al Qasr bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madinat Jumeirah Al Qasr in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madinat Jumeirah Al Qasr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Madinat Jumeirah Al Qasr scoort een 9.91 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: