8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Meridien Mina Seyahi***** bij :

8 reviews over Hotel Le Meridien Mina Seyahi in het Nederlands

Beste vakantiehotel ever!

MGL, 14-5-2012

Dit hotel heeft echt alles wat je nodig heb om een super de luxe vakantie naar zijn top te brengen. Het is niet ontzettend groot, tussen alle megabuildings lijkt het echt klein, maar schijn bedriegt! Juist omdat het geen massa-hotel is, heb je een knus en warm gevoel in dit hotel. De omgeving is super. Net buiten alle drukke hotels, en bezienswaardigheden, dus geen grote hoeveelheden mensen in de directe omgeving. Het ligt vrijwel direct aan het strand, alles is in perfecte staat, zowel de kamers, de bedden slapen echt héérlijk, de toiletten zijn overal even schoon, de wellness is geweldig, en het personeel, zo vriendelijk en behulpzaan heb ik ze niet eerder meegemaakt. De restaurants hebben een overweldigend aanbod, je zou een maand lang elke dag iets anders kunnen eten. Alles is even vers en het een nog smakelijker als het ander. En als blonde vrouw wordt je echt nergens lastig gevallen. Dubai is niet goedkoop, maar zoek je luxe, luxe, luxe, dan ben je hier goed.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Super service en lief personeel!

M. Jansen, 19-1-2012

Zelden zo veilig gevoeld als in Dubai, het is er net als in het hotel schoon, mensen zijn erg lief en servicegericht. Je voelt je hier echt gast!

We zijn met kerst geweest, een leuke gewaarwording, een goede kerstbrunch + een diner waren geregeld.

Alles wordt voor je geregeld en gedaan, zeker een aanrader en niet de enige keer dat we hier zijn geweest. Hotel gaat nu voor 8 maand dicht voor een renovatie, in oktober 2012 weer open!

Gereisd familie in december 2011

Goeie prijs / kwalitiet

Vicky, 18-10-2010

De eerste week van oktober 2010 hebben ijn man en ik in dit hotel verbleven voor 6 dagen en het was zeer goed. Het eten is er formidabel , elke dag iets anders , geen super grote keuze maar je vindt zeker iets wat je lekker vindt! De kamers zijn niet nieuw maar goed onderhouden en netjes. De service was super , niet opdringerig , vriendelijke personeel goed engelstalig . Voor animatie moet je hier niet zijn , maar dat was voor ons juist een plus punt wij houden het graag rustig. Op donderdag avond kun je lekker uitgaan in de Barasti bar die ginder wel bekend is en een deel is van het hotel.

Qua temperatuur was het nog zeer warm en vochtig wat wel jammer was want wij zochten de airco op een lekker terrasje zat er voor ons niet , te warm , ook 's avonds want het koelde nauwelijks af. Dubai is een nieuwe stad en dat merk je overal .... Wij zouden graag nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in oktober 2010

Mooi hotel

Kelly en Vivian , 23-6-2010

Mooie, luxe hotel. Perfect gelegen naast het Westin. Hotel biedt veel faciliteiten
Gereisd met vrienden in mei 2010

Super hotel !!!!!

sylvia , 15-5-2009

Mooi hotel, geweldig eten

Als je nog ietsjes nieuwer wilt dan ga je naar de Westin ( zusterhotel )

je kunt van de beide hotels de zwembaden gebruiken

We gaan dit jaar weer !!

Gereisd familie in mei 2009

geweldig

Hendriks, 17-4-2009

We hebben een hele fijne vakantie gehad in dit mooie hotel. We kregen een super kamer aangeboden met uitzicht op zee en het palmeiland en een heel groot balkon tegen een redelijke meer prijs na wat onderhandelingen.

Goede service, alles werd voor je geregeld.

Zeer ruim ontbijtbuffet. Geweldig prive strand.

Alles is heel ruim opgezet, leuk om wat rond te wandelen. Dit hotel ligt naast het Westin hotel, een prachtig, groot en nieuw hotel waar je van hun diensten gebruik mag maken.

Het is echt een aanrader om hier je vakantie te mogen doorbrengen.

Gereisd met partner in april 2009

super vakantie

sylvia , 6-8-2008

een zeer goed hotel aan het stand

super eten

erg schoon en zeer netjes

zeker een aanrader

wij zijn er 3 weken geweest met 2 kinder en we hadden nog wel 3 weken willen blijven.

Gereisd anders in augustus 2008

19-11-2006

We zijn hier alleen geweest om een dagje te gaan zwemmen in dat prachtige zwembad. Erg nar ons zin gehad. Ligt lekker aan de zee is wel handig. Mooi gelegen vlakbij de centrale weg van dubai en je kan zo alles bereiken. ook vlakbij het prachtige winkelcentrum batutta mall al gehoord dat er weer een nieuw winkel centrum is wat nog veel groter is met een sneeuwbaan. maar alles bij elkaar de moeite waard om alleen al een dagje heen te gaan het koste 25 pp voor de hele dag alleen het nadeel is het eten was niet echt veel te vinden als je geen eten erbij heb want in het restaurantje wat er was was niet zoveel bijzonders. Maar we hebben toch een hele leuke dag

Groetjes

FAM VERWEIJ

En nog een heel fijn verblijf in dubai want het is er echt geweldig

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Mina Seyahi in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Mina Seyahi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Meridien Mina Seyahi scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.