Hotel Hilton Dubai Jumeirah *****

8,8

48 reviews over Hotel Hilton Dubai Jumeirah in het Nederlands

Super vakantie gehad ,echt Fantastisch

rene schaefer, 21-3-2017

mensen zijn vriendelijk, je kijkt je ogen uit werkelijk prachtig, diverse excursies gedaan zeer aanbevolen.

negatieviteit niet van toepassing een scorre van 10

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Ik voelde mij meteen welkom!

Morena, 19-3-2017

Wat het meest uitsprong voor mij was dat de service van het hotel top was. Heel vriendelijk personeel waardoor wij ons bij binnenkomst meteen welkom voelde. Daarnaast was de ligging van het hotel ideaal, aan het strand en ook vlakbij winkels en andere restaurants.
Gereisd anders in mei 2016

Nooit meer!

Isa, 6-2-2017

Ligging is fantastisch. Hotel is inmiddels gedateerd, eten zeer matig tot slecht. Klantvriendelijkheid onder nulpunt. Housekeeping is de enige afdeling welke klantvriendelijkheid nog wel hoog in t vaandel heeft. De afgelopen 10 jaar regelmatig gelogeerd. En ieder jaar slechter, de ligging maakte dat je toch steeds terug gaat en buiten de deur eet(zelfs ontbijt). Dubai has much better to offer!!! Customerservice is the worst I've ever had in Dubai
Gereisd met partner in januari 2017

Beste hotel!

Amber, 12-6-2016

Voor herhaling vatbaar!

We zaten zelf in The Walk, maar waren regelmatig te vinden in het andere hotel. Eigenlijk niks op aan te klagen, vriendelijk personeel, mooie (privé) strand, nette kamers en zeker heerlijk eten! De metro is op loopafstand, naast de metro zit een super leuke mall! Ook zit een kleine supermarkt om de hoek die nog geen 5 minuten lopen is (met soms ook Nederlandse producten😛).

Wat voor ons ook een pluspuntje was dat wij in de ramadan periode waren, alles was goedkoper! Hotel, taxi's, eettentjes. Ook was het waterpark en andere dingen super rustig! Zelf dachten wij toen we met ramadan boekte (wat we eerst niet verteld kregen) dat ze heel streng ook op toeristen zouden gaan letten, maar dat valt echt mee, je kan gewoon overdag water drinken of iets eten! Omdat ik wel respect wil tonen heb ik wel lange jurkjes en rokken gedragen buiten het hotel.

Kortom de beste vakantie die ik ooit heb gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Voor herhaling vatbaar!

Noel, 4-5-2015

Van 24-04 tot 02-05 in dit hotel verbleven.

Pluspunten: Mooi hotel, perfecte locatie met volop restaurantjes in de omgeving, aan het strand, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt. Dit hotel is echt een aanrader!

Klein minpuntje: Zwembad relatief klein voor de grootte van het hotel, zwembadwater zeer warm en zorgt niet voor verkoeling.

Gereisd met partner in april 2015

Heerlijk genoten

kerst388_1, 26-3-2015

Wij zaten in THE Walk, halfpension geboekt.

Service perfect zo ook het eten.

Vriendelijk personeel, het strand is perfect, zwembaden klein vergeleken met de grote van het hotel.

S'avonds auto's kijken op THE. Walk. Prachtigedure auto's.

Weinig winkels in de omgeving, veel terrasjes waarjelekker kunt drinken en kijken.

Jammer dat er veel bouwactiviteiten zijn, maar dit wisten we van te voren

Gereisd met partner in maart 2015

goede keuze

Jolanda Broekhuis, 14-1-2015

Echt een aanrader. Service meer dan prima, vriendelijk, functioneel, met ook een Nederlandse dame bij de receptie. Fijn klasse hotel, maar niet over de top; heerlijk stijlvol, comfortabel en kindvriendelijk. We hebben echt genoten. Levendige omgeving; leuk voor een wandeling over de boulevard; winkelaanbod viel tegen, terrasjes en restaurantjes volop (met fijne fruitcocktails:-) en het strand is gewoon ok. Voldoende bedjes, stoeltjes, bediening tot haast in zee (wel een beetje geduld hebben). Enige spijtige vonden we dat het zwembad (in deze periode in ieder geval) de gehele dag in de schaduw lag. Jammer, want het is een leuk bad, met een poolbar etc. En tja, in Dubai helemaal met kerst en oud en nieuw, moet je geen koopjes verwachten.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Super locatie

Judith, 1-1-2015

Beste hotel voor vakantie in Dubai. Vooral de ligging aan "the walk" en "the beach" is super. Direct aan het prive strand met voldoende ligbedden en parasols. Ook mooie tuin met ligbedden. Ontbijt in hotel is geweldig, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt aan nieuwe boulevard (JBR) met volop leuke restaurants.

Metrostation vlakbij zodat je gemakkelijk de rest van Dubai kunt verkennen.

Gereisd met partner in december 2014

Perfecte ligging

Jeroen, 24-11-2014

Dit hotel bestaat uit twee delen, het Hilton Dubai Jumeirah en Hilton Dubai The Walk, echter wel met elkaar verbonden (middels een brug over the Walk met elkaar verbonden). The entree van The Walk doet niet echt groots aan, maar de kamers daarentegen zijn zeer ruim en netjes! Absoluut pluspunt is de ligging. Dit hotel ligt pal aan het privé strand en ook nog eens betaalbaar, een prima prijs-kwaliteit verhouding. De maaltijden zijn zeer goed (wij hadden half pension). De metro ligt op zo'n 10 minuutjes lopen. De ingang van het hotel ligt pal aan The Walk.

Uiteraard is de service zoals je mag verwachten van een Hilton hotel. Enige minpunt zijn toch wel de prijzen van drank, maar een (kleine) supermarkt ligt vlakbij :)

Een hoge beoordeling voornamelijk door de perfecte ligging en een prima prijs/kwaliteit (aan het strand).

Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in november 2014

Geweldig.

Marcel, 17-8-2014

Beste hotel waar we ooit geweest zijn. Service kwaliteit was perfect en ook de bediening was erg service gericht.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Dubai Jumeirah bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Dubai Jumeirah in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Dubai Jumeirah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Dubai Jumeirah scoort een 8.78 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: