Hotel Habtoor Grand & Spa *****

Hotel Habtoor Grand & Spa
Habtoor Grand & Spa
8,9

8 reviews over Hotel Habtoor Grand & Spa in het Nederlands

Erg fijne tijd gehad bij habtoor grand beach

Berkay Guzel, 29-12-2015

Ik en mijn ouders hebben een geweldige tijd gehad bij Habtoor grand beach, het hotel ligt in een erg toeristische omgeving (jumeirah) met vele hotels en restaurants op loopafstand, op een paar minuten lopen is er een straat met allemaal verschillende restaurants en winkels. Het hotel zelf was erg prettig om in te verblijven, pluspunten waren de aanwezigheid van gratis wifi in het hele hotel, de fijne kamers en het zwembad waar het vaak rustig was, tevens heeft het hotel ook een aantal tennisbanen, dus als je een sportieve tennisser bent is dit hotel echt iets voor jou. Enig minpunt was de wachtrij bij het ontbijt, je kan tot 10,30 ontbijten, maar als je om 10 kwam aanzetten moest je in een wachtrij van 10 minuten staan wat natuurlijk niet zo prettig is. Het ontbijt zelf was prima, ik kan niets schrijven over de restaurants in het hotel omdat wij daar geen gebruik van hebben gemaakt, maar houd wel rekening met relatief hoge prijzen. Conclusie : Super vakantie :)
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

fijn Hotel

jackiedenO, 14-12-2015

Ik ben hier samen met mijn dochter 4 nachten geweest en dat beviel ons zeer goed. Het personeel was zeer vriendelijk en ondanks dat we vroeg aankwamen en eigenlijk pas later op onze kamer mochten, regelende ze toch meteen een kamer met balkon op de 15 de verdiepng voor ons en kon onze vakantie meteen beginnen.

Bedden waren perfect, iedere dag nieuwe flessen water, koffie en thee aangevuld en in de avond bij terugkomst van ons rondje over de Walk waren de gordijntjes gesloten en chocolaatje op het opengeslagen bed neergelegd. Super service

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

In Dubai-style: luxe!

verhaad & rabia, 3-12-2008

Wij zijn hier in september geweest, geweldig hotel! We sliepen op de 12e verdieping in toren A met geweldig uitzicht op het palm-eiland en de zee, en soms zelfs op de burj al arab! kamers waren erg ruim met kingsizebed, tafel, sofa bureau, minibar, dus hoezo krap en gedateerd? En geweldige douche! Eten was inderdaad prijzig maar wel lekker. We hadden een klein probleempje met de balkondeur, was in 3 minuten opgelost, service was top. Main zwembad is af en toe druk, maar op de 3e kan je ook prima terecht. Gasten inderdaad vrnmlk. uit GB en rusland maar zaten er met Ramadan dus geen overlast. Ligging uitstekend, ver weg uit drukke centrum maar prima te bereiken met (aanwezige) taxis. Ook gratis shuttlebusjes naar diverse winkelcentra. Het vervelendste is dat het in een gigantische bouwput ligt, maar dat geldt voor heel Dubai, hotel niet aan te rekenen.
Gereisd met partner in september 2008

Heerlijk hotel!!

Nikki, 20-11-2008

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel! Samen met mijn vriend verbleef ik in 2006 in dit hotel. Het personeel is heel erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het eten vond ik in de buffet zaal erg gevarieerd en er was altijd genoeg, of je nu laat of vroeg kwam. De restaurantjes op het complex zijn wel wat prijzig. Wij zaten vaak aan het zwembad op de 3e verdieping, heerlijk vertoefen!! Wij vonden de kamers erg goed, vooral de badkamer! Een bad en een apparte douche en alles helemaal mooi verzorgd en schoon met van die mozaiek steentjes. Al met al vonden wij het heerlijk en zouden we zo weer terug gaan!!!
        Gereisd met partner in september 2006

Cindy, 14-5-2008

Voor een 5-sterren hotel vond ik de kamers erg gedateerd, we verbleven in de tuinkamers. Erg hard bed ook. Voor het geld dat ik hier betaalde zou ik volgende keer zeker in het Hilton Jumeirah logeren, veel mooiere kamers. Service was wel geweldig, overal. Heel vriendelijk personeel. Inderdaad erg jammer van al die onbeschofte Russen.
        Gereisd met partner in mei 2008

Maggie Verheij, 24-4-2008

Erg goed hotel, jammer dat de russen dit ook hebben ontdekt!!! Goede restaurants, ontbijt SUPER, heerlijk zwembad (warm water), ruime kamers, perfecte service.

Voor gezinnetjes met kids: iets minder, weinig extra's voor kleintjes.

Gereisd familie in april 2008

Massart Els and Dewil Jasmine, 25-7-2007

heel vriendelijk personeel , mooie grote kamers , spijtig genoeg geen balkon , zeer aangenaam zwembad misch. zelfs verwarmd , eten was goed maar enorm duur , enig nadeel bouwwerkzaamheden volop aan de gang veel last van lawaai en moelijke bereikbaarheid van andere accomodaties , voor herhaling vatbaar ,greetz
        Gereisd met vrienden in juli 2007

Miriam, 30-3-2007

Prima 5* strand hotel, echter veel gasten uit Oost Europa. Kamers zijn mooi maar helaas zonder balkon. Service is goed, maar dat is bijna overal in dit soort hotels in Dubai.
        Gereisd anders in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Habtoor Grand & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Habtoor Grand & Spa in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Habtoor Grand & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Habtoor Grand & Spa scoort een 8.87 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: